چهار تیم امدادی هلال احمر یزد در رفسنجان مستقر شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: چهار تیم امدادونجات از هلال احمر یزد پس از وقوع باران های سیل آسا در شهرستان رفسنجان مستقر شده اند. 

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح افزود: همچنین ۲ دستگاه لجن کش و هشت دستگاه موتور پمپ توسط جمعیت هلال احمر استان یزد به شهرستان رفسنجان ارسال شده است.

وی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در رفسنجان اظهار داشت: هم اکنون تیم های امدادونجات هلال احمر یزد در شهرک مطهری رفسنجان در حال امدادرسانی هستند.

امدادرسانی در ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیلزده کرمان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر کرمان نیز با اشاره به ادامه عملیات امدادونجات در هفتمین روز از پدیده مانسون در این استان گفت: تاکنون نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در ۲۰ شهر و ۱۳۰ روستای سیلزده امدادرسانی کرده اند.

محمد امیرخانی با اشاره به امدادرسانی حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در نقاط مختلف استان کرمان افزود: ۴۱۵ نفر متاثر از سیل توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری شدند.

این مقام مسوول به تخلیه آب از ۴۴۱ باب منزل مسکونی اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و ۳۱۸ بسته غذایی، هزار و ۴۴۱ کیلوگرم نایلون، هزار و ۶۹۷ تخته پتو، ۴۵۴ تخته موکت، ۸۳ دستگاه چادر امدادی، ۹۱۸ بطری آب معدنی و همچنین سایر اقلام معیشتی و زیستی در بین حادثه دیدگان از سیل در استان کرمان توزیع شده است.

وی ادامه داد: بارندگی های سیلابی و طغیانگر در رفسنجان واقع در شمال غرب استان کرمان موجب بروز خسارت های فراوان در بخش های مختلف کشاورزی، زیرساختی و تأسیساتی این منطقه شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94829
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.