فراخوان دومین مهرواره «دوستان و همیاران طبیعت» منتشر شد

دومین مهرواره همیاران طبیعت در بخش‌های شعر، داستان، عکاسی، نقاشی و پویانمایی برای کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، دومین مهرواره همیاران طبیعت با عنوان «من دوست و همیار طبیعت هستم» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان همزمان با بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

این مهرواره برای دومین سال متوالی در بخش‌های شعر و داستان با موضوع «دفترچه خاطرات طبیعت» و عکاسی، نقاشی و پویانمایی با موضوع «یک روز در طبیعت» ویژه کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال استان کرمان فراخوان داده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره ابتدا باید به صورت رایگان از طریق سامانه https://hamyartabiat.frw.ir در طرح ملی همیاران طبیعت ثبت‌نام کنند و کارت عضویت دریافت نمایند.

شرکت‌کنندگان در این مهرواره بعد از عضویت در طرح ملی همیاران طبیعت می‌توانند آثار خود را از طریق سایت www.doostanetabiat.ninilop.com تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ بارگذاری نمایند.

به سه نفر برگزیده در هر بخش جوایز نقدی اهدا می‌شود و آثار برگزیدگان همچون سال گذشته در سایت www.doostanetabiat.ninilop.com به نمایش گذاشته خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86611
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.