امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

9:33 – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: خانه های هلال باید هدفمند و با هدف ماندگاری فعالیت های آن ها راه اندازی و فعال شوند. / ایسنا

9:41 – رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: موضوعی مهم‌تر از پرداختن به تولید با توجه به تورم و تجمع نقدینگی در بورس، وجود ندارد و “تولید” لازمه توسعه و رفع مشکلات کشور است. / ایرنا

10:17 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک در شرق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان چهار‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۹ | وزش باد در شرق استان

11:00 – طرح ابرار در جنوب استان اجرا می‌شود.

راه‌های روستایی جنوب درگیر بحران بی پولی

11:15 – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: محل مناسبی برای راه اندازی خط ویژه دوچرخه سواری انتخاب نشده است.

محل احداث خط ویژه دوچرخه سواری مناسب نیست

12:28 – قیمت طلا در بازار ایران افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۵ مرداد ۹۹ | افزایش قیمت سکه

12:37 – سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: ۳۰۰ کارگاه جدید صنایع دستی در سطح استان شناسایی شده است.

شناسایی ۳۰۰ کارگاه صنایع دستی در کرمان

12:45 – نشست اعضای ستاد عالی پسته کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.

پیگیری اختصاص تسهیلات ویژه به پسته کاران استان

12:54 – نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه، ۱۵ مرداد) در جلسه علنی و در جزئیات طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم که در راستای اخذ مالیات از خانه‌های خالی است را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

تصویب سازو کار اخذ مالیات از خانه‌های خالی

13:25 – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان گفت: برای توسعه منطقه ای چندین عامل دخیل است، که مهمترین آن تامین زیرساخت ها است که شامل تامین آب، برق و زمین است که باید به هر سه توجه شود.

تامین برق مشکل اصلی توسعه معادن در جنوب استان

13:33 – مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

14:10 – نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای اقتصاد و رئیس سازمان بورس، گفت: متاسفانه در ۱۴ سال اخیر در بحث صدور مجوز کارگزاری های بورس انحصار وجود دارد از این رو مجلس باید به این مسئله ورود کند تا حل شود.

مجلس باید در بحث صدور مجوز کارگزاری های بورس ورود پیدا کند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53680
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.