امروز در کرمان چه خبر | سرخط مهم‌ترین خبرهای چهارشنبه ۱۶مهر۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:38 – ایرانیان از دیرباز برای فرش که یکی از نشانه‌های فرهنگ ایرانی است، ارزش ویژه‌ای قائل بودند و هستند؛ دست‌بافه‌های ارزشمند ایرانی به عنوان جزء جدایی‌ناپذیر زندگی‌های مردم آن، هم‌چنین مورد توجه دیگر کشورها نیز قرار دارد چرا که ایجاد حس صمیمیت در فضای خانه تنها یکی از ویژگی‌های این هنر ایرانی است. / ایسنا

9:32 – سرپرست پایگاه پژوهشی ارگ قدیم بم پیرامون روند بازسازی این اثر ثبت جهانی که بر اثر زلزله سال ۸۲ تخریب شد، گفت: کار بازسازی و بهسازی ۸۰درصد به آن انجام رسیده و پیش‌بینی می‌شود بازسازی کامل این بنا حدود هفت سال دیگر به پایان برسد. / ایرنا

10:30 – معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از افزایش قیمت مرغ خبر داد و افزود: قیمت هر کیلو گوشت مرغ برای مصرف کننده ۱۹ هزار و ۹۷۰ تومان است.

قیمت مرغ به ۱۹ هزار ۹۷۰ تومان رسید

10:45 – مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: عدم رعایت نکات ایمنی و نگهداری بنزین باعث انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمان و مصدوم شدن یک نفر شد.

نگهداری بنزین در منزل حادثه آفرین شد

11:10 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز روند کاهش دما در استان شروع شده است و کشاورزان مراقب باشند محصولاتشان دچار سرمازدگی نشوند.

وضعیت آب و هوای کرمان | هشدار به کشاورزان کرمانی برای کاهش دما

11:27 – از برنامه های اصلی جهاد کشاورزی برای سال زراعی جدید، سوق دادن کشاورزان به سمت گواهی سلامت است. در این طرح پیش بینی شده تا قیمت خرید محصولات جالیزی بین ۲۰تا ۳۰درصد افزایش یابد، سوال اینجاست که این افزایش قیمت تا چه حد قابل اتکاست و بازارهای هدف تا چه میزان از این محصولات گواهی داراستقبال می کنند.

گواهی سلامت، منجر به افزایش صادرات می شود؟

11:28 – ۵۸.۴ درصد متقاضیان بیمه بیکاری مستاجرند. بر اساس جدیدترین نتایج «نظرسنجی» موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی از متقاضیان بیمه بیکاری که همچنان بیکار هستند، ۶۰ درصد بیکاران سرپرست خانوار هستند.

از جمعیت بیکاران استان ۶۰ درصد سرپرست خانوار هستند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=56873
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.