ممنوعیت تجمع در سیزده بدر| ساعت محدودیت‌های تردد شبانه تغییر کرد

معاون استاندار کرمان با اشاره به ممنوعیت تجمع در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای سیزده بدر از تغییر ساعت محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ۲۲ خبر داد.

دکتر «محمدصادق بصیری» امروز هفتم فروردین ماه در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا گفت: علی رغم تاکید بر نرفتن به سفر، متاسفانه به دلیل رفت و آمدهای روزهای پایانی سال 99 و ایام نوروز به تعداد شهرهای نارنجی و قرمز کرونائی در کشور افزوده شده و شیوع ویروس کرونا به ویژه در بیماران سرپایی بیشتر شده است.

ممنوعیت توزیع اقلام نذری خوراکی در آیین های خیابانی جشن های نیمه شعبان

او با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا بیان کرد: درباره برگزاری مراسم عید نیمه شعبان منع تجمع در اماکن متبرکه مورد تاکید است که ستاد کرونا اعلام کرده و در استان کرمان نیز همین مصوبه را اعلام می کنیم و باید از توزیع اقلام خوراکی جلوگیری شود و موکب ها فقط فعالیت صوتی داشته باشند.

جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: برای روز 13 فروردین تجمع در پارک ها و تفرجگاه ها ممنوع است و همچنین براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، دید و بازدیدهای اداری نیز ممنوع است.

او  اظهار کرد: به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور، پیشنهاد شد ساعت منع تردد شبانه تغییر کند که در ستاد ملی کرونا مصوب شد و منع تردد شبانه از ساعت 21 به 22 تغییر کرد و پایان آن اعلام نشده که قاعدتا همان 3 صبح است.

افزایش تعداد شهرهای زرد استان در هفته دوم فروردین ماه

معاون استاندار افزود: در حال حاضر استان کرمان 9 شهرستان دارای وضعیت آبی و 14 شهرستان با وضعیت زرد دارد که نسبت به هفته گذشته تعداد شهرهای زرد افزایش یافته و نشان می دهد ویروس در استان کرمان نیز شیوع بشتری دارد.

بصیری تصریح کرد: به ستادهای کرونای شهرستان ها به طور عام و به فرمانداران رودبار جنوب، شهربابک و کهنوج که از وضعیت آبی به زرد تغییر وضعیت داده‌اند هشدار داده ایم تا با همکاری مردم اقدامات لازم را انجام بدهند.

تازه‌ترین ‌رنگ‌بندی کرونا در کشور| افزایش شهرهای زرد در کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67175
1 نظر
  1. […] از از عید دیدنی مسوولان بر خلاف مصوبه ستاد کرونا تا تغییر ساعت محدودیت‌های تردد شبانه […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.