امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ را این‌جا بخوانید.

۹:۴۲- مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: بیش از ۶۴ درصد واحدهای روستایی استان با وام‌های کم بهره، کمک‌های بلاعوض و خدمات رایگان مقاوم‌سازی شدند./ایرنا

۹:۴۹- کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای بعد از ظهر امروز افزایش ابر و رگبار پراکنده در پاره ای نقاط استان پیش بینی می شود و براساس اخرین اطلاعات نقشه ها، بیشینه بارش در مرکز استان خواهد بود./ ایسنا

۱۰:۳۶- مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان می‌گوید برنامه شب‌های احیا امسال برگزار می‌شود و از هفته دوم ماه رمضان فعالیت مساجد از سر گرفته می‌شود.

شب‌های احیا در کرمان برگزار می‌شود

۱۱:۱۰- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان می‌گوید که مابقی پروژه مسکن مهر این استان، در سال جاری تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وعده راه‌وشهرسازی کرمان: ۱۴۰۰؛ تحویل مسکن‌های مهر باقی‌مانده به مردم

۱۲:۵۰- قیمت هر کیلو زولبیا در کرمان ۲۷۰۰۰ تومان، مخلوط هر کیلو ۲۸۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلو بامیه ۲۹۰۰۰ تومان اعلام شد.

۲۷۰۰۰ تومان؛ قیمت هر کیلو زولبیا در کرمان

۱۱:۲۷ – دومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان: «ما از غرب عقب افتادیم یا از خودمان» با ۲۰ کتاب و دویست میلیون تومان جایزه برگزار می‌شود.

دویست میلیون تومان جایزه برای بیست کتاب؛ بزرگ‌ترین اقدام خیرخواهانه برای ترویج کتاب‌خوانی

۱۲:۳۸- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به تعداد زیاد مبتلایان به کرونا پیش‌بینی کرد تعداد فوتی‌های کرونایی در روزهای پیش رو افزایش داشته باشد.

پیش‌بینی افزایش تعداد فوتی‌های کرونایی در روزهای آینده

۱۳:۴۵- بازرسان سازمان صمت استان کرمان ۵ انبار کالا و لوازم یدکی خودرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان را در شهر کرمان کشف کردند.

کشف پنج انبار احتکار کالا و لوازم خودرو در کرمان

۱۴:۲۶-مدیر پایگاه میراث‌ جهانی و منظر فرهنگی بم گفت: در سال جاری موزه تاریخ و باستان‌شناسی شهرستان بم با همکاری شهرداری و شورای شهر آن ایجاد می‌شود تا محل مناسبی برای علاقه‌مندان تاریخ این شهرستان باشد.

موزه تاریخ و باستان‌شناسی بم ایجاد می‌شود

۱۴:۴۸ – مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان می‌گوید سهم کرمان از پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس ۱۰ میلیون متر مکعب است که به دنبال افزایش این تخصیص هستیم.

۱۰ میلیون مترمکعب سهم کرمان از آب خلیج‌فارس

۱۵:۰۹-مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به تعیین مسیر پیشنهادی محور جدید رابر – کرمان توسط کارشناسان مجری، از متعهد شدن مجمع عمومی شرکت ملی مس ایران در زمینه پرداخت هزینه‌های احداث این محور خبر داد.

تامین اعتبار برای احداث محور رابر-کرمان توسط شرکت مس

۱۵:۴۸ -نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده؛ تصمیم نهایی و عملیاتی شدن پروژه انتقال آب شرب به کرمان از خط انتقال خلیج فارس کلید خواهد خورد.

تصمیم‌گیری درباره پروژه انتقال آب شرب به کرمان هفته آینده نهایی می‌شود

۱۶:۲۶- رییس پلیس آگاھی استان کرمان از دستگیری دو سارق و سه مالخر که در قالب یک باند اقدام به سرقت خودروھای سواری که بیشتر از نوع پژو و پراید بوده‌اند، خبر داد.

انهدام باند سارقان خودرو در کرمان

۱۸:۰۳- «پورابراهیمی» جایگزین «ناظمی اردکانی» در کمیسیون اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شد.

«پورابراهیمی» رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68254
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.