امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز یکشنبه ۲۴ اسفند

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز یکشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۹ را در اینجا بخوانید.

۷:۰۰- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: ۱۳ شهر و ۱۵۲ روستای این استان طی سال جاری گازرسانی شدند که اجرای این طرح‌ها در طول تاریخ شرکت گاز بین تمامی استان‌های کشور تکرار نشدنی است./ ایرنا

۹:۲۶-غلظت بیش از حد ریزگرد‌ها باعث شد همه ادارات بم تعطیل شوند./ صداوسیما

۹:۴۱- آیین اختتامیه هشتمین کنگره ادبیات پایداری کشور با حضور رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد./ تسنیم

۱۰:۵۲- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمان از واکسیناسیون بیش از 150 هزار راس دام سنگین استان در راستای پیشگیری از بیماری تب برفکی در سال جاری خبر داد.

واکسیناسیون ۱۵۰هزار راس دام سنگین کرمان در برابر تب برفکی

۱۲:۲۰- شورای عالی کار با افزایش ۳۹درصدی حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ کارگران موافقت کرد و پایه حقوق کارگران را به بیش از دو میلیون و ۶۵۰هزار تومان افزایش داد.

درآمد حداقلی بگیران ۴ میلیون تومان شد| شکاف ۳۸ درصدی مزد و هزینه‌ها

۱۲:۳۴- مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان در خصوص مشکل بی آبی در نوق رفسنجان می‌گوید قرار است مجتمع آبرسانی راه‌اندازی و آب بیش از ده روستا این منطقه تأمین ‌شود.

روزهای بی‌آبی در نوق رفسنجان

۱۲:۵۵- قطعه ۲ خط یک انتقال آب خلیج فارس به سرچشمه به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور و وزیر صمت در رفسنجان افتتاح شد.

آب خلیج‌فارس به سرچشمه رسید

۱۳:۲۴- فرماندار ریگان می‌گوید وزش توفان در ۲ روز اخیر شاخص کیفی هوا را به سه برابر حد مجاز رسانده و موجب بروز مشکلات تنفسی برای ۱۳ شهروند ساکن این شهرستان شده است.

گردوغبار در ریگان؛ ۳ برابر حد مجاز| ۱۳ بیمار تنفسی راهی مراکز درمان شدند

 

۱۳:۳۸-رییس کل دادگستری استان کرمان از راه‌اندازی اداره تصفیه امور ورشکستگی در کرمان با تصویب چارت و ابلاغ تشکیلات طی دو ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی اداره تصفیه امور ورشکستگی در کرمان تا ۲ ماه آینده

۱۳:۴۵- بم، هیچ‌گونه آمادگی برای اقامت مسافران در میهمان‌پذیرها، مدارس، تفرج‌گاه‌ها و پارک‌ها را ندارد و بر اساس تصمیم ستاد کرونا ورود میهمانان نوروزی به این شهرستان ممنوع است.

بم میزبان مسافران نوروزی نیست

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66602
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.