فرمانده انتظامی استان کرمان:


نیروی انتظامی به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نمی دهد| راه شهدا ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حضور مردم در مراسم تشییع همرزمان ما نشان از احترام مردم به خدمتگزارانشان است و قطعا راه شهدا ادامه دارد و همکاران ما در اقصی نقاط کشور با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت مردم اخلال ایجاد کنند با قاطعیت برخورد می کنند و اجازه جولان به آنها را نمی دهند و آنها را زمین گیر می کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سردار”عبدالرضا ناظری” صبح امروز ۲۷ آبان ماه در حاشیه مراسم تشییع تکاوران پلیس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت برای مردم در تمامی صحنه ها حضور دارند و جان خود را در راه امنیت و آرامش کشور و مردم فدا می کنند و نمونه بارز آن شهدای والامقامی هستند که مردم قدرشناس کرمان امروز در تشییع آنها حضور یافتند.

وی با اشاره به شهادت سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان و دو تن از همرزمانش در عملیات دو روز گذشته افزود: در این عملیات در شرق استان همکاران انتظامی بم عملیاتی علیه یک گروه اشرار داشتند و دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیدند، تعدادی از آنها مجروح شدند و سایر اعضای این باند را همکاران با اشرافی که دارند به زودی به سزای عملشان می رسانند.

ناظری با اشاره به اینکه در این عملیات سه تن از بهترین همرزمان ما به شهادت رسیدند، تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تشییع این عزیزان نشان از احترام مردم به خدمتگزارانشان است و قطعا راه شهدا ادامه دارد و همکاران ما در اقصی نقاط کشور با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت مردم اخلال ایجاد کنند با قاطعیت برخورد می کنند و اجازه جولان به آنها را نمی دهند و آنها را زمین گیر می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به نمود مکتب حاج قاسم در بین نیروهای انتظامی بیان کرد: همکاران عزیز ما که به فیض شهادت نائل شدند، روحیات حاج قاسم از جمله اخلاص عمل، شجاعت، ایثارگری و خدمتگزاری به مردم را داشتند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که مردم ما مشغول استراحت بودند این عزیزان در عمق کویر در دل شب با اشرار درگیر شدند، افزود: راه و یاد این شهدا پایدار و سرمایه معنوی نظام و ناجا خواهند بود و به آنها افتخار می کنیم.

به گزارش ایسنا، نیروهای یگان تکاوری شرق استان کرمان شامگاه ۲۵ آبان ماه در دل کویر با گروه اشرار مسلح درگیر و مقدار زیادی مواد مخدر و سلاح و مهمات کشف شد که در این عملیات سه نفر از ماموران پلیس(که هر سه اهل استان کرمان هستند) به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80095
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.