مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان:


پیگیر ساخت زائرسرا در شهر کرمان هستیم| کرمانی‌ها در ایام سالگرد کمتر به گلزار مراجعه کنند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: پیگیر ساخت زائرسرا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر کرمان برای اسکان زائران مرقد مطهر حاج قاسم هستیم.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان در ایام سالگرد شهید سلیمانی به صورت مشارکتی با ۱۵ موکب در سطح شهر کرمان به زائران سردار دل‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.

به گفته‌ی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان این موکب‌ها با عنوان احسان المقاومه در این ایام فعال اند و ۲ موکب از هرمزگان و یک موکب از استان مازندران است.

محمدعلی روح‌اللهی ظهر امروز -۵ دی ۱۴۰۰- در نشست با خبرنگاران افزود: اهم کارهای این ستاد در این ایام، مشارکت با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، موکب‌داران و ستاد مردمی سالگرد شهید سلیمانی است.

او اضافه کرد: ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به افراد مناطق غیربرخوردار توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

 روح اللهی ادامه داد: ۱۷۵ پرس غذا، ۲۷۰۰ بسته خرما، ۲۵ هزار کنسرو، ۳۰ هزار آب معدنی، ۲۵ هزار ماسک و مواد ضدعفونی و هزار تخته پتو از سوی بنیاد احسان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

به گفته‌ی او بالغ بر ۵ میلیارد تومان در این ایام از بنیاد احسان هزینه می‌شود.

او گفت: یک کاروان سلامت نیز در مسیر برای خدمات‌دهی مستقر می‌شود و تاکید می‌کنیم که همشهریان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی با توجه به ازدحام جمعیت کمتر در محدوده گلزار شهدا مراجعه کرده و بیشتر کار میزبانی از زائران انجام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82196
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.