خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته موکب‌ها به زائران حاج قاسم| نرم‌افزار «جهانشهرمقاومت» رونمایی می‌شود

بیش از ۷۰ موکب در استان کرمان خود را برای ارائه‌ی خدمات فرهنگی، درمانی، تغذیه و اسکان به زائران سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی آمده کرده‌اند.

گفته می‌شود در هر شهر کشور حداقل یک ستاد مربوط به سالگرد شهید سلیمانی ایجاد شده است.

هماهنگی میان این ستادها را سازمان تبلیغات اسلامی عهده‌دار است.

آن‌طور که مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان می‌گوید فعالیت ستادهای مردمی در کرمان پررنگ‌تر است و با توجه به اینکه سالگرد شهادت حاج قاسم در روز ۱۳ دی است، برنامه‌ها از ۸ تا ۱۷ دی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی صبح امروز شنبه -۴ دی ۱۴۰۰- در نشستی با خبرنگاران گفت: ۸ کمیته ذیل ستاد مردمی از جمله اسکان، مواکب، بین‌الملل، رسانه، خانواده‌های شهدای تشییع و حسینیه‌سیار تشکیل شده است تا بتوان مدیریت بهتری در این زمینه‌ها صورت گیرد.

او افزود: در تمام ورودی‌های استان و ورودی‌های شهر کرمان، موکب خدمت به زائر راه‌اندازی می‌شود که در این ایام به صورت ۲۴ ساعته راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

حقانی از طراحی نرم‌افزار راهنمای مسافر برای زائران شهید سلیمانی با عنوان «جهانشهرمقاومت» خبر داد و گفت: در این برنامه اطلاعات اسکان، برنامه‌های سالگرد، معرفی مکان‌های زیارتی و سیاحتی کرمان و دیگر راهنمایی‌ها آمده است که در روزهای آینده رونمایی می‌شود.

به گفته‌ی رئیس ستادهای مردمی سالگرد شهید سلیمانی، یکی از موکب‌ها با عنوان بین‌الملل با حضور ۴۳ کشور با محوریت سوریه، عراق و یمن ایجاد می‌شود.

قرار است در این موکب ۵ هزار بسته فرهنگی، معرفی زنان مقاومت و دیگر خدمات ارائه شود.

WhatsApp Image 2021 12 25 at 10.56.31

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82107
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.