رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان خبر داد:


راه‌اندازی ایستگاه پلیس در میدان بیرم‌آباد

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان در رابطه با میدان بیرم آباد بیان کرد: ساختمانی مربوط به اجراییات شهرداری در این محل قرار دارد که قرار است تغییر کاربری داده شود و ایستگاه پلیسی در این مکان ساخته شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد:  در کنار تمام اقدامات باید از ظرفیت‌های فرهنگی استفاده شود که خوشبختانه پلیس راهور از دهه گذشته در حوزه آموزش و فرهنگی به خوبی عمل کرده است.

وی افزود: طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی را از نوروز و سپس با تمدید تا عید فطر انجام می‌شود که اقساطی‌کردن جریمه، عدم پرداخت عوارض و … از جمله مزایای این طرح است.
خوشوقت ادامه داد: از طرفی دیگر سامانه “پلیس من” پیش‌بینی شده تا مالک خودرو بدون حضور اقدامات ترخیص خودرو را انجام دهد.
وی اضافه کرد: معمولا پیش از باز شدن مدارس تدابیر خاصی برای سرویس‌های مدارس اندیشیده می‌شد و در آغاز سال تحصیلی مشکلات فقط برای سه الی چهار روز ابتدایی بود اما پس از تعطیلات نوروز  با توجه به بازگشایی ناگهانی مدارس و عدم ساماندهی سرویس‌های مدارس در حوزه ترافیکی با مشکلاتی مواجه شدیم اما در تلاشیم که این مشکلات مرتفع شود.
وی در رابطه با عید فطر و راهپیمایی روز جهانی قدس توضیح داد: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس از ساعت ۷ صبح روز جمعه در جهت بهتر برگزار شدن این مراسم در مسیر راهپیمایی (تقاطع توحید تا مصلای امام علی (ع)) اعمال خواهد شد.
خوشوقت در رابطه برنامه‌های پلیس راهور در خصوص شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در کرمان تصریح کرد: در استان کرمان ما حتی در خط‌کشی معابر هم مشکل داریم؛ در کل شهر کرمان از نظر تجهیزات ترافیکی نیاز به یک انقلاب و دگرگونی دارد.
وی ادامه داد: ما نواقصات ترافیکی را می‌بینیم و با همکاران در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری، شورای شهر و … برای رفع آن‌ها تلاش داریم.
همچنین سرهنگ پاک ایزدی، رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان در رابطه با میدان بیرم آباد بیان کرد: ساختمانی مربوط به اجراییات شهرداری در این محل قرار دارد که قرار است تغییر کاربری داده شود و ایستگاه پلیسی در این مکان ساخته شود.
وی افزود: همچنین پس از عید فطر ایستگاه شش شبانه پلیس راه‌ می‌افتد و شهر برای متخلفان رانندگی ناامن خواهد شد؛ طبق آمار بیشترین تصادفات در ساعات پایانی شهر اتفاق می‌افتد که از این به بعد طبق دستور قضایی علاوه بر مجازات‌های بازدارنده، ماشین نیز توقیف می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87801
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.