شورای شهر جیرفت روز آرام ندارد


شهردار به جلسه شورای شهر جیرفت نرفت | اعضای همسو برای شهرداری سرپرست انتخاب کردند

اختلاف‌ها در شورای شهر جیرفت ادامه دارد. جلسه‌ای که قرار بود امروز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور به منظور پاسخ معناصری شهردار این شهر پیرامون سوالات برخی از اعضای شورا برگزار شود، لغو شد. پنج عضو در جلسه‌ای خارج از برنامه برای شهرداری سرپرست انتخاب کردند.

ساعتی پس از اینکه گفته شده بود جلسه برگزار نمی‌شود، کوهستانی یکی از اعضای شورای شهر در صفحه مجازی خود در اینستاگرام خبر از استیضاح موفق معناصری شهردار جیرفت داد.
احسان هوشمند رییس شورای شهر جیرفت با تایید خبر استیضاح شهردار به «کرمان نو» گفت: بعد از اینکه پنج نفر از اعضای شورای شهر در جلسه حاضر شدند، تصمیم به استیضاح شهردار گرفتیم و سرپرست شهرداری هم انتخاب شد.
هوشمند ادامه داد: طبق دعوت قبلی شهردار باید امروز( ۲۴ شهریور) در جلسه حاضر و پاسخگوی سوالات اعضای شورا شهر می‌بود که از دعوت در جلسه استنکاف کرده و حاضر نشده است.
او در پاسخ این پرسش که چگونه شهردار از این دعوت مطلع شده توضیح داد: دعوت از شهردار از چند طریق انجام گرفته که مطمئن باشیم شهردار مطلع شده است.
دانشی اما دیگر عضو شورای شهر جیرفت با ابراز بی‌اطلاعی از برگزاری جلسه امروز شورای شهر جیرفت می‌گوید: من و رضا سالاری (دیگر عضو شورا) صبح امروز حدود ساعت ۱۱ و نیم به محل شورای‌شهر مراجعه و از برگزار نشدن جلسه مطلع شدیم.
او با بیان اینکه رییس شورای شهر جیرفت از مضمون نامه فرماندار به اعضا شورای شهر مطلع است، ادامه داد: فرماندار صبح امروز طی نامه‌ای به اعضاء شورای شهر طرح استیضاح را غیر‌قانونی و مغایر روند ماده ۸۳ دانسته و اعلام کرده است که مصوبات احتمالی در کمیته انطباق برگشت می‌خورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96783
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.