تعطیلات پایان هفته در جنوب کرمان با ۶ فوتی و ۹۲ مصدوم

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از فوت شدن ۶ نفر و مصدومیت ۹۲ در اثر سوانح رانندگی طی ۴۸ ساعته گذشته در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، رضا خوشاب افزود: طی 2 روز گذشته در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۶۳ ماموریت به منظور امدادرسانی به افراد در حوادث ترافیکی انجام و ثبت شد.

وی با بیان اینکه در این حوادث به ۹۲ مصدوم خدمات اورژانس ارائه شد اظهار داشت: بیشترین تعداد ماموریت اورژانس ۴۹ مورد بود که در شهرستان جیرفت انجام شد که از ۶ نفر فوتی این حوادث پنج نفر در صحنه تصادف و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: بیشترین میزان مصدومیت طی ۴۸ ساعت گذشته مربوط به سانحه برخورد سه خودرو در بخش اسفندقه جیرفت بود که پنج مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اعزام و سه مصدوم در درمانگاه اسفندقه مداوا شدند.

خوشاب همچنین گفت: بیشترین فوتی تصادفات ۴۸ ساعت گذشته منطقه جنوب کرمان مربوط به محور جیرفت – هیشین است که در این سانحه سه مرد ۳۰ ساله در دم فوت و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: متاسفانه طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد تصادفات جاده ای زیادی در منطقه جنوب کرمان بوده ایم از این رو رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79433
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.