فرماندار کهنوج:


خسارت میلیاردی توفان و سیلاب در کهنوج

بر اثر وزش توفان و بارش باران و جاری‌شدن سیلاب طی چند روز گذشته در کهنوج، ۱۸۲ میلیارد تومان به زیرساخت‌های این شهرستان خسارت وارد شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، شعبانی، فرماندار کهنوج از خسارت ۱۸۲ میلیاردتومانی توفان، بارندگی، سیل و تگرگ به زیرساخت‌های حوزه راه، مسکن شهری و روستایی، آب، برق و حوزه کشاورزی در چند روز گذشته خبر داد.

 او با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد وقوع، بارش تگرگ، وزش توفان شدید به همراه گردوغبار و جاری‌شدن سیل در برخی نقاط شهرستان بودیم، افزود: این حوادث خسارات زیادی بر تأسیسات شهری، روستایی، منازل، باغ‌ها، اراضی کشاورزی، سیل‌بندها، زیر ساخت جاده‌ها و معابر وارد کرد.

 فرماندار کهنوج بیشترین خسارت توفان و سیل را به بخش کشاورزی عنوان و بیان کرد: در بخش کشاورزی، نخیلات، صیفی‌جات و سیل‌بندهای مزارع کشاورزی، ۱۶۰ میلیارد تومان خسارت وارد شد.

 او میزان خسارات به دیگر بخش‌ها را چنین عنوان کرد: به شبکه برق‌رسانی: شبکه برق، خطوط برق، ترانس و تیر برق، ۱۰ میلیارد تومان، به شبکه آبرسانی، شامل: خطوط لوله آب و موتورپمپ چاه‌ها ۵ میلیارد تومان، به حوزه راه ۲ میلیارد تومان خسارت و حوزه مسکن و شهرسازی ۵ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

 شعبانی بیان داست: بیشترین خسارات وارده به روستاهای یدالله آباد و شریک آباد کهنوج بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107528
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.