آلبوم “ملکه من” رونمایی شد

رضا بیجاری خواننده 37 ساله کرمانی امروز از سومین آلبوم خود تحت عنوان “ملکه من” رونمایی کرد و جشن امضای آن در روز پنجشنبه هفته جاری در تالار گفتمان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار «کرمان‌نو» رضا بیجاری عصر امروز 17 اسفندماه در آئین رونمایی از سومین آلبوم موسیقی “ملکه من” گفت: امروز رونمایی اصلی انجام می شود و پنجشنبه ( 19اسفندماه) در تالار گفتمان جشن امضا از ساعت 18:30 الی 22 برگزار می شود.

وی گرفتن مجوز موسیقی را سخت دانست و از مشکلات آن سخن گفت و بیان کرد: آلبوم ملکه من دارای 14 تراک بود که 10 ترانه آن بدون اصلاحیه مجوز انتشار گرفته است. گفتنی است که 14 اسفند مجوز نشر این آلبوم گرفتیم.

این خواننده کرمانی به تشریح سختی ها و فراز و نشیب های حوزه موسیقی پرداخت و اظهار کرد: اگر مسیر هنر با بیزینس پیوند نخورد محکوم به نابودی است و یکی از رموز موفقیت هنرمند، داشتن هوش مالی و بیزینس است.

وی با بیان این مطلب که حامی این آلبوم فروشگاه کلمپه بیجاری است اعلام کرد: برای این آلبوم 400 میلیون تومان هزینه کردیم و این آلبوم بازگشت مالی زیادی برای ما ندارد و ما به دنبال برندسازی هستیم.

وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: آلبوم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست اما بیجاری در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد وی در این مسیر تلاش ها و فعالیت های بسیاری داشته است.

به گزارش کرمان‌نو رضا بیجاری از سال 1380 به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شده است و آخرین کنسرت وی در سال 98 برگزار شده است.

در سال 1394 “مهم نیست” اولین آلبوم و در سال 97 دومین آلبوم با نام “روز عشق” این خواننده 37 ساله کرمانی منتشر شد و همچنین امروز از سومین آلبومش با نام “ملکه من” رونمایی می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86134
1 نظر
  1. ناز می گوید

    من از سبک ایشون خوشم میاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.