جبهه فعالان فرهنگی جنوب کرمان تشکیل می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از تشکیل جبهه فعالان فرهنگی جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جشنواره فیلم و عکس هفته قرآن و عترت که به میزبانی شهرستان قلعه گنج برگزار شد، گفت: این جشنواره از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است.

وی با بیان اینکه همگرایی و هم افزایی شهرستان قلعه گنج وجود دارد، اظهار کرد: به دلیل حذف نگاه جزیره ای و تمرکز زدایی و توجه به شهرستان ها سعی شده جشنواره های سومین هفته قرآن و عترت در کلیه شهرستان ها برگزار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: ظرفیت های این شهرستان در زمینه شعر، نمایش، عکس و فیلم قابل توجه است و در سفر استاندار نیز شاهد هنرنمایی این هنرمندان بودیم.

وی گفت: ما در رعایت عدالت فرهنگی همان طور که قول دادیم بخش های مختلف جشنواره های هفته قرآن و عترت را به شهرستان ها منتقل کردیم.

مسلمی اظهار کرد: هنرمندان منطقه در بحث سند هنری خود نواقص دارند که به خود هنرمندان برمی گردد خصوصا در بحث هنر کارت که در این خصوص باید شخصا اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: ما نهایت سعی خود را کرده ایم که هنرمندان از هنر کارت بهره مند شوند.
وی خطاب به هنرمندان، عنوان کرد: در بخش جشنواره ها که شرکت می کنید تنها به نگاه ریالی آن نگاه نکنید بلکه به بخش معنوی و آن بخشی که قرار است از شما تجلیل کنند، بیاندیشید که سند و هویت هنری شما است پس تلاش کنید هویت هنری خود را حفظ کنید.

مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: قرار است جبهه فعالان فرهنگی هنری انقلاب اسلامی را در جنوب کرمان با نگاه دلسوزان نظام همان هایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند را تشکیل دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: هنرمندان در این زمینه باید ورود پیدا کنند حتما ما به هنرمندانی که در راستای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی حرکت می کنند، نگاه مثبت داریم.

وی افزود: اگر هنرمندی نگاهش به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و عقاید مردم نگاهی خلاف باشد طبیعی است که هیچ انقلاب و هیچ جامعه ای آن حمایت نخواهد کرد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89036
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.