پایانه صادراتی جیرفت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از مراحل تکمیل اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان بازدید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “حسین مهرابی” شامگاه ۱۹ آبان ماه در حاشیه بازدید از این پایانه در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح به عنوان مهمترین زیرساخت بخش کشاورزی در امر صادرات گفت: طی یک سال قبل روند تکمیل این طرح پیشرفت خوبی داشته است.

وی بهره برداری از پایانه صادراتی را مستلزم نصب تجهیزات و تسویه قراردادها با شرکت خارجی دانست و افزود: در صورت حل مشکل  طرح و نصب ماشین آلات در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح این طرح مهم خواهیم بود و محصولات کشاورزی جنوب کرمان از طریق این پایانه بسته بندی و صادر خواهند شد.

مسلم مروجی فرد” رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز در این بازدید گفت: این طرح مهم صنعتی با سرمایه گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریال، برای ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹۰ درصد عنوان کرد و افزود: پایانه صادراتی جیرفت با سرمایه گذاری شرکت خصوصی در حال تکمیل است.

مروجی فرد از تامین تجهیزات مورد نیاز این طرح خبرداد و گفت: جهت تکمیل نهایی و راه اندازی منتظر نصب تجهیزات توسط متخصصان مربوطه آن شرکت هستیم.

به گزارش ایسنا، اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان در زمینه بسته بندی و صادرات انواع محصولات کشاورزی و سردخانه فعالیت خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79699
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.