آخرین آمار کارگروه رفع موانع تولید| ۱۷۶ مصوبه در دست اقدام

آخرین آمار خانه صنعت معدن و تجارت کرمان نشان می‌دهد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۵۰۹ مصوب داشته که از این تعداد 176 مصوبه در دست اقدام است.

به گفته دبیر کل خانه صنعت معدن و تجارت استان بر اساس آخرین آمار تهیه‌شده توسط کارشناسان خانه صمت استان 22 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان و 25 جلسه کارشناسی کارگروه برگزارشده است.WhatsApp Image 2021 03 13 at 16.30.44

سیدی ادامه داد: با تفویض اختیارات ایجادشده از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت، کلیه پرونده‌های متقاضیان در کارگروه تسهیل ابتدا توسط مشاورین خانه صمت بررسی و سپس با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور تمامی اعضا اصلی و شخص متقاضی راهکار قانونی و اجرائی برای حل مشکل متقاضی  پیشنهاد می‌شود.

دبیر کل خانه صنعت معدن و تجارت استان گفت: تعداد ۶۹ مصوبه در جلسات کارشناسی به سرانجام رسیده که از این تعداد  ۲۸ مصوبه اجراشده و 39 مورد در دست اقدام است. ۲ مورد اجرا نشده توسط دستگاه‌ها نیز وجود دارد.

سیدی افزود: آمار تعداد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع 509 مصوبه است. از این تعداد ۲۷۹ مصوبه اجراشده و ۱۷۶ مصوبه در دست اقدام است. 15 مصوبه توسط دستگاه‌ها و 39 مصوبه توسط متقاضی اجرانشده است.

در جدول زیر این آمار را به تفکیک مشاهده می‌کنید:

آمار تعداد مصوبات جلسه کارشناسی آمار تعداد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع
درصد تعداد مصوبات درصد تعداد مصوبات
41 28 اجرا شده 55 279 اجرا شده
56 39 در دست اقدام 35 176 در دست اقدام
3 2 اجرا نشده توسط دستگاه 3 15 اجرا نشده توسط دستگاه
0 0 اجرا نشده توسط متقاضی 7 39 اجرا نشده توسط متقاضی
100 69 جمع کل 100 509 جمع کل

دبیر کل خانه صمت گفت: وجود میز خدمت در دستگاه اجرایی و بانک و راهنمایی درست و اصولی متقاض می تواند نقش بسزایی در کاهش ورودی های پرونده های کارگروه تسهیل استان داشته باشد.

سیدی در ادامه عنوان کرد: حضور دستگاهای قضایی و نظارتی خصوصاً دادگستری استان کرمان , دادستانی ,سازمان بازرسی و اداره کل اطلاعات در جلسات کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع استان می تواند نقش به سزایی در همکاری بانکها و دستگاه های اجرائی و همچنین اجرائی شدن مصوبات داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66539
2 نظرات
  1. دکترای علوم سیاسی می گوید

    خانه صنعت و معدن و تجارت کرمان
    معدن مس رفسنجان الودگی های زیادی دارد به طوری که انواع مریضی ها بر مردم وارد شده است و کشاورزی و محیط زیست رفسنجان را تخریب کرده
    حال چرا پول معدن رفسنجان در کرمان و.. هزینه میشود
    چرا سهم اشتغال رفسنجانی ها از معدن فقط 40 درصد است(سهم سیرجانی ها از گل گهر 85 درصد است)
    چرا بجای ساخت استادیوم در کرمان صنایع مرتبط با مس را بیشتر در رفسنجان افزایش نمیدهید تا کمی از خسارات وارده شده به رفسنجان جبران شود

  2. سامان می گوید

    چرا بودجه عمرانی رفسنجان اینقدر کم هست اصلا در این 15 سال کار عمرانی بزرگی در رفسنجان انجان نشده است
    رفسنجان را فراموش کردید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.