احداث ۲ هزار متر مربع استخر پرورش ماهی در رفسنجان

مجید فصیحی هرندی بیان کرد: یکی از طرح‌های اقتتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان ایجاد استخر پرورش ماهی است که در فاز نخست این طرح در مساحت یکهزار متر مربع در منطقه شاهزاده عباس با ظرفیت پرورش ۵۴ هزار قطعه بچه ماهی اجرا شده و هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار قطعه ماهی از این استخر برداشت و روانه بازار شده است.

وی عنوان کرد: فاز دوم این طرح نیز در قالب ۲ هزار متر مربع استخر با ظرفیت پرورش افزون بر ۱۲۰ هزار قطعه بچه ماهی در دست اجرا است.

فرماندار رفسنجان افزود: ایجاد قابلیت‌های فرهنگی در مناطق و شهرستان‌ها موجب کاهش موانع توسعه و رونق اقتصادی بیشتر می‌شود.

وی به اینکه همدلی و همفکری در توسعه شهرستان رفسنجان مفید است اشاره کرد و گفت: دانشگاه با اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند توسعه منطقه را رقم بزند بنابراین دانشگاه ولیعصر در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و توسعه دخیل است.

فصیحی هرندی ادامه داد: دانشگاه ولیعصر از سه سال قبل طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله کشت زعفران و گل محمدی را در مناطق محروم این شهرستان در حال اجرا دارد که از اهداف مهم اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط این دانشگاه توانمندسازی مردم در راستای اشتغال و درآمدزایی و توسعه منطقه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28848
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.