رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان:


بهبود اوضاع اقتصادی کشور در گرو بهبود فضای کسب‌وکار است

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان سروسامان یافتن اوضاع اقتصادی کشور را در گرو بهبود فضای کسب‌وکار دانست و عنوان کرد: هنوز در حوزه کسب‌وکار به همزبانی نرسیده‌ایم.

به گزارش کرمان نو، مهدی طبیب‌زاده صبح امروز ۱۹ اسفندماه در هفتاد و یکمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی با اشاره به پیگیری های استان برای تحقق شعار سال گفت: ممکن برخی از اقدامات ما در زمینه تحقق شعار سال هنوز به ثمر نرسیده است اما از ابتدای سال تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی از برکات تعامل بخش خصوصی با بخش دولتی سخن به میان آورد و ادامه داد: هرگاه اتاق بازرگانی توانسته با بخش دولتی تعامل ایجاد کند معجزه ای رخ داده است به طور مثال نهضت مدرسه سازی که از سال ۹۸ آغاز شده که شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه هستیم، همچنین همکاری وسیعی با علوم پزشکی و سازمان فنی و حرفه ای و … داشته ایم.
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان با تبیین گفتمان های صورت گرفته در راستای توسعه آینده استان کرمان اظهار کرد: اگر روی توسعه و فضای کسب و کار به یک گفتمان برسیم حتما سال آینده اقدامات موثری در این راستا صورت می گیرد.
وی در پایان با اشاره به همکاری دستگاه های متولی صنایع دستی تصریح کرد: کارهای انجام شده  عنوان کرد: همه صاحب نظران حوزه صنایع دستی را در کنار هم جمع کردیم و صنایع دستی کرمان به سمت خوبی می رود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86223
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.