بیانیه‌ای ائتلاف پیشگامان توسعه بعد از برنده شدن در انتخابات اتاق بازرگانی کرمان


تشکر از فعالان حوزه اقتصاد استان بابت اعتماد به ائتلاف پیشگامان توسعه

ائتلاف پیشگامان توسعه در انتخابات اتاق بازرگانی استان کرمان بعد از برنده شدن در انتخابات اتاق بازرگانی استان در بیانیه‌ای از فعالان حوزه اقتصاد تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش کرمان‌نو، انتخابات اتاق بازرگانی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور روز شنبه 19 اسفند برگزار و در نهایت با مشارکت ۳۲۴ نفر از اعضای اتاق ۱۵ نامزد برای ۴ بخش بازرگانی، معدن، صنعت و کشاورزی انتخاب شدند. اعضای اتاق بازرگانی در محل اتاق واقع در شهر کرمان حاضر شدند و به نامزد‌های مورد نظر خود برای نشستن بر ۱۵ کرسی پارلمان بخش خصوصی در استان کرمان رای دادند.

در این انتخابات که ۳۲۴ بازرگان استان کرمان در آن رای دادند همه افراد حاضر در لیست «پیشگامان توسعه» واری هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی شدند.

روز چهارشنبه ۱۷ اسفند اعضای لیست پیشگامان توسعه در همایشی اهداف و برنامه‌های خود را برای اعضای اتاق بازرگانی تشریح کرده بودند.

به این ترتیب و با رای اعضای اتاق بازرگانی:محسن ضرابی و سید مهدی طبیب زاده از بخش معدن  حامد بدرآبادی، محمدرضا بهرامی،مجید حجت نوقی،محمد صالحی،سید آرش علوی از بخش بازرگانی  محمد افشاری پور، عباس جبالبارزی سربیژن، حمید عزت آبادی پور،محمدعلی محمد میرزائیان و علی نقوی از بخش صنعت  سید محمدرضا ترابی موسوی، جلیل کاربخش راوری،مظفر محمدی  از بخش کشاورزی وارد هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان کرمان شدند.

متن بیانیه‌ای این ائتلاف به این شرح است:

با سلام و احترام

لیست کامل ائتلاف پیشگامان توسعه با حسن نظر اعضای محترم اتاق بازرگانی کرمان موفق به اخذ رای اعتماد شما فعالین محترم اقتصادی شدند. بدین وسیله برخود واجب میدانیم مراتب سپاس و قدر شناسی خود را تقدیم تمامی اعضا و ذی نفعان اتاق مبذول داشته و به واسطه این اعتماد، متعهد می گردیم با تمام توان برای بهبود فضای کسب و کار استان و کشور تلاش نماییم؛

از کلیه نامزدهای محترم بابت حضور پر رنگ و تاثیر گذار خود در این دوره انتخابات اتاق کمال تشکر را داشته و کماکان باور اعضای ائتلاف پیشگامان توسعه بر این است که تنها در سایه رقابت سالم، رشد و تعالی و انگیزه برای تلاش و حرکت به وجود می آید. از این رو از کلیه نامزدهای انتخابات و رقبای محترم خاضعانه دعوت می کنیم در دوره ی پیش رو با حضور جدی و موثر در کنار هیأت نمایندگان اتاق کرمان، منتخبین خود را در انجام بهتر مسئولیت خود یاری دهند و ما را از انتقادات و نظرات سازنده خود محروم نسازند.

 

در پایان بار دیگر لازم میدانیم از کلیه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات پرشور، سالم و رقابتی و به صورت ویژه از اعضای محترم اتاق، هیات محترم نظارت و همچنین همکاران محترم اتاق بازرگانی کرمان نهایت تشکر را بعمل آوریم.

 

با تجدید احترام

ائتلاف پیشگامان توسعه

 

IMG 20230306 WA00062

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102338
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.