رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان:


در انتصابات دخالت نکنید | استاندار و مدیران با نخبگان و منتقدین جلسه بگذارند

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه گزارش‌های مختلفی به ما از استان‌های مختلف و از وزارت‌خانه‌ها می‌رسد که دخالت‌های در امر انتصابات صورت می‌گیرد، گفت: این دخالت‌ها متأثر از یک‌سری توصیه‌هایی است که بعضاً دلسوزانه این اما تلقی به الزام می‌شود، درصورتی‌که کسی که شایستگی و تجربه لازم را ندارد آمدنش به آن دستگاه و آن مجموعه ضرر رسان است و ما خواهش داریم که در انتصابات دخالت نکنید.

به گزارش کرمان‌نو، حسن درویشان همچنین در این جلسه از عدم جلسه با نخبگان و دلسوزان گلایه کرد و گفت: در برخی جلسات و استان‌ها به ما انتقاد می‌شود که استاندار و مدیران جلسه‌ای با نخبگان و مطالبه‌گران و منتقدان ندارند و من توصیه می‌کنم که حتماً این جلسات برگزار شود.

درویشان همچنین در این جلسه از مدیران استانی خواست تا پیگیری مصوبات را پشت‌گوش نیندازند. او با بیان اینکه به ما گفته می‌شود که در مورد مسائل مکاتبه کردیم و از نظر ما این مسئله کافی نیست، گفت: در بعضی موضوعات بایستی خود مدیر و حتی استاندار موضوعات را از تهران پیگیری کنند و حتی بخواهند که مدیر مربوطه در تهران به کرمان بیاید و از نزدیک در جریان موضوع و مشکل قرار گیرد.

تأکید دیگر رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان کرمان، استفاده از تجربه‌های موفق استان‌های دیگر بود و گفت: متأسفانه ما تجارب را ثبت و ضبط نکرده و به اشتراک نمی‌گذاریم و می‌خواهیم خودمان هم تجربه کنیم که یک ضعف است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114852
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.