با تأیید رئیس‌جمهور:


سقف معافیت مالیاتی کارمندان و اصناف افزایش یافت

شنیده‌ها حاکی از آن است، سازمان امور مالیاتی پیشنهاد داده که سقف معافیت‌های مالیاتی کارکنان و کارمندان با افزایش ۲۵ درصدی از ۱۰ میلیون تومان در ماه به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل نیز با افزایش ۱۱۰ درصدی از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال به ۱۰۰ میلیون تومان برسد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور صبح امروز در توییتی نوشت: با پیشنهاد سازمان امور مالیاتی و تأیید رئیس‌جمهور در بودجه سال ۱۴۰۳ سقف معافیت مالیاتی کارکنان، کارمندان، اصناف و مشاغل افزایش خواهد یافت.

 داوود خدابنده، رئیس مرکز روابط‌عمومی سازمان امور مالیاتی نیز در این باره نوشت: سازمان امور مالیاتی از ابتدا افزایش سقف معافیت مالیاتی کارمندان و اصناف را به سازمان برنامه پیشنهاد کرده بود که الحمدلله با تأیید رئیس‌جمهور این مهم محقق خواهد شد.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که نحوه مالیات ستانی در بودجه در حال اصلاح است و سازمان امور مالیاتی پیشنهاد داده که سقف معافیت‌های مالیاتی کارکنان و کارمندان با افزایش ۲۵ درصدی از ۱۰ میلیون تومان در ماه به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل نیز با افزایش ۱۱۰ درصدی از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال به ۱۰۰ میلیون تومان برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111633
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.