حقوق کارکنان دولت فردا پرداخت می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: حقوق کارکنان دولت در دوره اسفندماه سال جاری تا دوشنبه در این استان پرداخت می‌شود.

جعفر رودری در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی استان در سال ۹۹ گفت: اسناد خزانه استان 715 میلیارد تومان است و تاکنون 48 درصد آن یعنی رقمی بالغ بر 341 میلیارد تومان جذب شده است.

وی افزود: طبق گزارش خزانه استان تاکنون حدود ۷۸ درصد منابع نقدی استان جذب شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اعلام اینکه نیمی از اسناد خزانه استان تاکنون جذب نشده ابراز امیدواری کرد: این اسناد با حساسیت بیشتری جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات ۳۴۵ میلیارد تومانی استان وصول شده ادامه داد: ۲۲۲ میلیارد تومان اسناد تسویه استان بود و تا امروز حدود ۶۷ میلیارد تومان این اسناد تایید و نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان آن نیز به دستگاه ها ابلاغ شده است.

رودری در ادامه گفت: پرداخت حقوق و مزایای استان در ۱۱ ماهه اخیر ۵۲۷ میلیارد تومان بوده است.

این مسوول تاکید کرد: سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور سامانه‌ای را معرفی کرده که دستگاه‌های اجرایی باید مشخصات و اطلاعات خود را در آن وارد کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 80 درصد ادارات وارد این سامانه شده‌اند گفت: این سامانه به شکل آزمایشی بارگزاری شده بود و اینکه برخی ادارات عدم همکاری با آن را داشتند واقعیت ندارد.

وی اضافه کرد: 20 درصد ادارات نتوانسته‌اند در این سامانه اطلاعات خود را وارد کنند که بزودی سامانه برای آنها باز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66593
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.