استاندار کرمان خطاب به رئیس سازمان برنامه‌وبودجه:


مازاد درآمد استان را در قالب کمک، برگردانید | در نگهداری جاده‌ها و جاده‌سازی دچار مشکل هستیم و پول می‌خواهیم

استاندار کرمان در جلسه‌ای با حضور معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه در نگهداری جاده‌ها و جاده‌سازی و دچار مشکل شده و ما پول می‌خواهیم، گفت: کرمان حجم بالایی راه دارد و برای ساماندهی این راه‌ها نیازمند اعتبارات کشوری است.

به گزارش کرمان‌نو، محمدمهدی فداکار در این جلسه خطاب به رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور درخواست کرد که حداقل مازاد درآمد کرمان در قالب کمک به استان برگشت داده شود. فداکار دراین‌رابطه افزود: خواهشمان این است که از محل مازاد درآمد به استان کمک کنید، ما یک ریال هم در حوزه هزینه‌های جاری نمی‌خواهیم و کرمان نیازمند زیر ساخت است.

او مشکل بعدی و پراهمیت استان را بحث آب اعلام کرد و با اشاره به بارندگی فقط ۱۸ میلی‌متر در کرمان، گفت: بایستی پروژه انتقال آب تأمین اعتبار شده و سریعاً به اتمام برسد.

استاندار کرمان با اشاره به این نکته که کرمان آخرین استان در سفر دولت بوده عقب‌افتادگی جدی در پروژه‌های سفر ریاست‌جمهور دارد، گفت: خواهشمندیم در این زمینه به کرمان کمک شود.

تأکید دیگر او به دریافت اعتبار در حوزه بهداشت و درمان بود خصوصاً که کرمان علاوه بر خود استان به‌نوعی پوشش‌دهنده سیستان و بلوچستان هم هست.

او در این جلسه با اشاره عقب‌ماندگی کرمان در بخش مسکن وعده داد که تا پایان سال ۱۰ هزار قطعه زمین به مردم واگذار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114750
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.