ورود به شهرک مسکونی مس سرچشمه رفسنجان ممنوع| اصناف تا 15 فروردین تعطیل هستند

فرماندار رفسنجان گفته از امروز ورود به شهرک مسکونی مس سرچشمه ممنوع است. او همچنین بر تعطیلی اصناف تا 15 فروردین تاکید کرده و فرمانده انتظامی این شهرستان هم از برخورد با اصناف متخلف خبر داده.

مجید فصیحی هرندی صبح امروز سوم فروردین ماه گفته بر اساس مصوبه کمیته واکنش سریع فرمانداری برای مقابله با ویروس کرونا در سال جدید ورود رفسنجانی ها و بومیان به شهر در بازگشت از سفرهای خارج از شهر کنترل و پایش می شود.

وی اضافه کرده در خصوص عرضه ماسک و مواد ضدعفونی کننده کنترل کیفیت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، توزیع و نرخ گذاری اقلام مذکور و همچنین توزیع شکر برای واحدهای تولید کننده الکل تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

به گفته او تداوم عرضه محصولات ضد عفونی کننده و ماسک در فروشگاه های لوازم آرایشی بصورت کنترل شده مجاز است که نحوه آن از طریق اتاق اصناف به آنان اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه بخشداران موظفند در خصوص اعتبارسنجی و تایید صلاحیت کمپ های کنترل روستاها و شهرهای مرکز بخش اقدام نمایند، گفت که اصناف تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و مغازه دارانی که رعایت مقررات را ننموده و حق مغازه داران قانونمند را تضییع و باعث زمینه سازی شیوع بیشتر ویروس کرونا شوند علاوه بر بستن واحد کسب، شناسایی و جهت اعمال قانون به مراجع  قضایی  معرفی می شوند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد که از شهروندان عزیز تقاضا می شود منازل خود را به مسافران اجاره ندهند، در صورت مشاهده به مراجع قضایی معرفی می شوند.

فصیحی هرندی همچنین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، شهرک مسکونی مس سرچشمه رفسنجان از امروز ممنوع الورود اعلام شده است.

خط‌ونشان برای خاطیان

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به مصوبه کمیته واکنش سریع فرمانداری رفسنجان مبنی بر تعطیلی اصناف شهرستان تا 15 فروردین ماه، تاکید کرد: طرح ضربتی برخورد با اصناف خاطی و پلمب مغازه های متخلف در حال اجرا است.

سرهنگ کریمی در حاشیه آغاز گشت های واکنش سریع نیروی انتظامی در سطح شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به تصمیمات کارگروه مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان مبنی بر شیوع بیماری کرونا و نیازمندی همکاری پلیس با این کارگروه عوامل نیروی انتظامی شهرستان با تمام توان و قدرت وارد عمل شدند.

وی با تشکر از همکاری اصناف و کسبه بیان کرد: طرح ضربتی برخورد با اصناف خاطی و پلمب مغازه های متخلف در حال اجرا است، همکاری اصناف و کسبه شهر بسیار عالی بود تقاضا داریم این روند همکاری ادامه داشته باشد تا این ویروس ریشه کن شود.

فرمانده انتظامی رفسنجان افزود: از آنجایی که سیر ابتلا به این ویروس در سطح کشور صعودی است از مردم خواهشمندیم که با پلیس همکاری نمایند و پلیس را در کنار خودشان بدانند نه در روبرویشان، همکاران انتظامی الزاما باید به وظیفه خود عمل کنند هر چه مردم همکاری کنند شیوع بیماری کمتر و ریشه کن خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45474
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.