پهنای باند استان ۸.۵ برار شده است

محود واعظی در سفر یک روزه خود به کرمان با اشاره به سرمایه گذاری‌های انجام شده در زمینه ict گفت: تا کنون ۴۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم و ۱۷۰ میلیارد دیگر سرمایه گذاری می کنیم با این اقدام  علاوه بر این که نیاز مردم را برطرف می‌کنیم ایجاد شغل نیز می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: مردم با مقایسه ۵ سال پیش با وضعیت کنونی متوجه می‌شوند مملکت در چه جهتی  است و چه آینده ای دارد.

او ایجاد همبستگی و انسجام ملی را  از مهم ترین اقدامات دولت یازدهم بیان کرد و گفت: در سال های گذشته ما شاهد مسائل فرهنگی، قدرت طلبی افراد و اختلاف بین قوا بودیم.

وی افزود: امروز اگر به چهار سال پیش برگردیم خیلی از دغدغه‌هایی که دلسوزان کشور داشتند امروزه وجود ندارد

واعظی ضمن بیان این نکته مردم به دنبال دوری از افراط و تفریط هستند گفت: ما در تلاش هستیم مشی اعتدال در کشور ادامه پیدا کند و مهم است که اخلاق در انتخابات پیش روی ما ذبح نشود.

او همچنین تاکید کرد: نتیجه مثلث توسعه اقتصادی استان همدلی وثبات استان و نوع نگاهی است که به کارافرین و سرمایه گذار کرده می‌شود و این تبدیل به  فرهنگ می شود.

ربیعی افزود: ما توانستیم گام به گام از تمام مسائل عبور کنیم و با حمایت مردم مشکل بزرگی به عنوان تحریم را برداریم و روابطمان را سازماندهی کنیم و این اقدامات برای بهبود وضعیت مردم بود.

او با اشاره نتایج برجام گفت: سال گذشته اولین سالی بود که بدون تحریم کار کردیم و تمام شاخص های کشور تعییر کردن و تورم که یکی از دغدغه های بود برطرف شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11021
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.