اجرای طرح روشنایی پارک‌ها در دستور کار شورا و شهردار


آیا سیرجان از خاموشی درمی‌آید؟

رسانه‌ها و مردم سیرجان همواره از خاموشی و تاریکی شب‌های پارک‌ها، فضاهای سبز و پیاده‌روهای این شهر گلایه داشته‌اند و رسانه‌ها در گزارش‌های گاه گاه خود آن را یکی از دلایل ناامنی شب‌های شهر و دلیل اصلی مزاحمت برخی برای زنان و کودکان برمی‌شمردند. اما در مقابل شهرداری و اداره برق همواره بخشی از مشکل را متوجه یکدیگر اعلام کرده‌اند. حال این بار شورای شهر وارد ماجرا شده تا شاید اندکی سیرجان را از خاموشی بیرون بیاورد.

کرمان‌نو: رسانه‌ها و مردم سیرجان همواره از خاموشی و تاریکی شب‌های پارک‌ها، فضاهای سبز و پیاده‌روهای این شهر گلایه داشته‌اند و رسانه‌ها در گزارش‌های گاه گاه خود آن را یکی از دلایل ناامنی شب‌های شهر و دلیل اصلی مزاحمت برخی برای زنان و کودکان برمی‌شمردند. اما در مقابل شهرداری و اداره برق همواره بخشی از مشکل را متوجه یکدیگر اعلام کرده‌اند. حال این بار شورای شهر وارد ماجرا شده تا شاید اندکی سیرجان را از خاموشی بیرون بیاورد. در همین باره امروز رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر سیرجان از اجرای طرح روشنایی پارک فردوسی، پارک یاسمن و بخشی از پارک مسافر خبر داد.
طبق اعلام روابط عمومی شورای شهر سیرجان؛ حجت کاظمی با بیان این خبر افزود: به منظور رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان در خصوص ایجاد روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها، این موضوع مهم در دستور کار شورا قرار گرفت و اسناد مناقصه اجرای طرح روشنایی پارک فردوسی (۱۷ شهریور)، پارک یاسمن (خیابان وحید) و بخشی از پارک مسافر در سامانه ستاد بارگذاری است و در حال حاضر منتظر تایید نهایی وضعیت پیمانکار هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد: طی ماه‌های آینده با انجام عملیات اجرایی همچون کابل‌کشی، نصب پایه چراغ و تامین دیگر تجهیزات، شاهد روشنایی این پارک‌ها خواهیم بود.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا این وعده عملی می‌شود؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96187
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.