ورود ۱۱۰ هزار وسیله‌نقلیه به استان کرمان| ۳۱ هزار خودرو از استان خارج شدند

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در روز شنبه ۳۰ اسفند، ۱۰۹،۵۲۴ وسیله نقلیه وارد استان کرمان شده که ازین تعداد ۳۱،۲۱۴ وسیله‌نقلیه با پلاک غیربومی بودند.
ادامه مطلب ...

دریافت سه مرحله واکسن کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی بم

کرمان نو- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بم اظهارداشت: تاکنون طی سه مرحله واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی بم داده شده است؛ در یک مرحله 30دُز ، در مرحله دوم هم 360 دُز و در مرحله…
ادامه مطلب ...