نشست خبری ستاد مقابله با کرونا در کرمان| رشد تعداد مبتلایان به دلیل آزمایشهای بیشتر بوده
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان میگوید دلیل رشد ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا در این استان، ارسال جواب آزمایشهای بیشتری بوده که در هفته گذشته به تهران فرستاده شده بودند.
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...