استاندار کرمان: ارتقا شاخص های توسعه، اولویت نخست استان کرمان در سال جدید است

استاندار کرمان در پیام نوروزی با تاکید بر ادامه برنامه ها و فعالیت های استان، ارتقا شاخص های توسعه را اولویت نخست استان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،

محمد جواد فدائی در این پیام با اشاره به اینکه نخستین روز سال جدید با شهادت امام موسی کاظم(ع) همزمان شده است ضمن تسلیت از خداوند متعال سلامتی و صحت را برای همگان مسئلت نموده است.

استاندار کرمان با تبریک فرارسیدن سال جدید به ساکنان ایران اسلامی، بویژه مردم نجیب و صبور دیار کریمان از زحمات جامعه پزشکی در راه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: از همه مردم عزیز می خواهم تا با پرهیز از سفر و با بردباری، این ایام را در خانه بمانند تا ان شاءالله در سایه ایزد منان صحت و سلامتی همگان تأمین شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان متن پیام دکتر محمد جواد فدائی استاندار کرمان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

عید باستانی نوروز و بهار آفرینش با جلوه هایی از سرسبزی، شکوه و نوزایی در طبیعت، فرصتی دوباره برای اصلاح و تغییر احوال فردی و اجتماعی و نیز آغازی مجدد برای برنامه ریزی و بهره مندی از تجربه های گذشته در مسیر ساخت آینده ای برای بهتر زیستن است و به یقین در رفت و آمد زمستان و بهار، جلوه های قدرت لایزال خداوندی نهفته است که امید را در پس همه ناامیدی ها و آسودگی را در برابر همه سختی ها قرار داده است.

نخستین روز امسال با شهادت امام موسی کاظم(ع) همزمان شده است. ضمن تسلیت از خداوند متعال سلامتی و صحت را برای همگان مسئلت می نمایم. سال 98 با اولویت های رونق تولید، توسعه متوازن و پایدار، ایجاد اشتغال، تولید، رفع فقر و محرومیت و رفع مشکلات ناشی از کم آبی و خشکسالی برای استان کرمان آغاز شد و در همین راستا افتتاح و بهره برداری از 3200 پروژه در هفته دولت، ایام الله دهه مبارک فجر و در جریان سفر رئیس جمهور محترم جمعاً با هزینهکرد بالغ بر 26 هزار میلیارد تومان و اشتغال مستقیم بیش از 9 هزار نفر و همچنین انعقاد تفاهم نامه برای ساخت10 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار محروم در شهرستان های شرقی و جنوبی استان انجام گردید که بخشی از اقدامات انجام شده برای تحقق این اولویتها بود که به لطف خداوند محقق شد.

در سال جدید علاوه بر ادامه فعالیت ها و برنامه های قبل، ارتقا شاخص های توسعه استان، اولویت مهم استان است. برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان مظهر جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام و محل اعمال اراده مردم برای تعیین سرنوشت خودشان یکی از اتفاقات مهم کشور و استان در سال گذشته بود ضمن تبریک به نمایندگان منتخب این مهم در استان کرمان به بهترین وجه در کمال سلامت، مشارکت و قانونمندی انجام شد و امیدواریم که مجلس یازدهم با قانونگذاری عالمانه و کارشناسانه، زمینه تحقق اهداف و سرفصل های بیانیه گام دوم از جانب مقام معظم رهبری را فراهم نماید.

سال 98 با همه رویش ها و زایش ها و تغییر و تحولات با غم بی پایان شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند دیار کریمان و همرزم گرامی اش شهید حاج حسین پورجعفری و همچنین شهادت تعدادی از هم وطنان عزیز در جریان مراسم تشییع و همبستگی عمومی برای شکست ویروس کرونا برای مردم دیار کریمان همراه بود.

اکنون با امید به بهاری پرطراوت، سال جدید را در پرتو آینده ای روشن برای شکوفایی و بالندگی همراه با صحت و سلامتی از خداوند منان طلب می کنیم.

در این فرصت لازم می‌دانم از مردم نجیب و شریف استان کرمان و همه کسانی که در سال گذشته با مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی داشتند به ویژه از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم دستگاه های اجرایی و فرمانداران محترم، مسئولان محترم قضایی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکرکنم و از همه مردم عزیز به ویژه نخبگان، دانشگاهیان، مدیران و کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی می‌خواهم که همه توان، ظرفیت و استعداد خود را برای اجرای برنامه‌های و توسعه و رشد استان ارائه کرده و در اجرای این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.

حلول سال 1399 هجری شمسی را به ساکنان ایران اسلامی، بویژه مردم نجیب و صبور دیار کریمان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تشکر از زحمات جامعه پزشکی در راه مقابله با ویروس کرونا، از همه مردم عزیز می خواهم تا با پرهیز از سفر و با بردباری، این ایام را در خانه بمانند تا ان شاءالله در سایه ایزد منان صحت و سلامتی همگان تأمین شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45340
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.