اعضاى شورا كميسيون اضافه كردند|تعداد کمیسیون‌های شورای شهر کرمان به ۹ رسید

در شبی که نشست عمومی شورا با اکثریت اعضا در حال برگزاری بود اعضای شورای شهر کرمان  اقایان منصوری،‌ مویدی، جوانمرد، جعفری و ایرانمش را به عنوان اعضای  کمیسیون حقوقی انتخاب کردند.

مومنی: رونمایی از ۱۰ دستگاه جمع آوری زباله

مهنوش مومنی رییس کمیسیون پسماند از اقدامات خوب شهرداری در زمینه پسماند گفت. وی توضيح می‌دهد که در هفته گذشته ١٠ دستگاه ماشین جمع آوری زباله در مناطق چهار و یک رو نمایی شده و قرار است که  جمعا ۴۲ دستگاه به ناوگان جمع آوری پسماند شهرداری اضافه شود. مومنی همچنین می‌گوید که ارزش ریالی این دستگاهها بیش از یک میلیارد تومان است.

او از راه اندازی گشت ویژه پسماند در شهر خبر داد و می‌گوید کار این گشت این است اگر کسی آشغال خود را به موقع بیرون گذاشت و رعایت کرد از تخفیفات ۳۰ درصدی از فروشگاه گل وگیاه شهرداری برخوردار می‌شود و در مقابل کسی که رعایت نکرد جریمه می‌شود.

وی اقدام مهم سازمان پسماند در دوره چهارم شورا را کدگذاری ماشین‌های تخلیه پسآب‌های خانگی بیان کرد و گفت با این اقدام دیگر شاهد تخلیه این پسآب‌ها در زمین‌های کشاورزی نخواهیم بود.

مویدی: اسفالت کردن معابر بر اساس سفارش‌های افراد نباشد

مویدی رییس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر به دلیل نزدیک شدن به انتخابات و اقدامات تبلیغاتی بعضی از اعضا  از شهردار کرمان تقاضا کرد که آسفالت کردن معابر و خیابان‌ها را فقط بر اساس الویت بندی مصوب شورا انجام دهد نه بر اساس سفارش اعضاى شوراى شهر.

وی همچنین از تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری در شش ماهه اول سال خبر داد كه واکنش «کمال جوانمرد» را همراه داشت. جوانمرد  مدعى  شد كه اگر ۷۰ درصد بودجه تحقق یافته پس چرا شهرداری می‌گوید مشکل مالی دارد؟ یا بودجه بندی مشکل دارد یا این عدد اشتباه است.

شهردار کرمان در جواب  اعتراض  جوانمرد پاسخ داد:” اولا که ۷۰ درصد شش ماهه نخست تحقق یافته نه کل بودجه، دوما این مقدار به صورت نقدی نبوده و نصف این مبلغ از پیش فروش پروانه ساختمانی بوده و عملا نقدینگی را در اختیار شهرداری قرار نداده است.”

ربانی زاده: در ورودی زندان به ضلع غربی منتقل می‌شود

ربانی زاده یکی دیگر از اعضا از تهاتر شهرداری و اداره کل زندا‌ن‌ها حرف زد. وی این‌گونه توضیح می‌دهد كه در این تهاتر شهرداری ضلع غربی زندان را به متراز ۱۳ هزار متر اسفالت می‌کند در مقابل اداره زندان‌ها ملزم شده برای سهولت رفت وآمد و جلوگیری از تصادفات در ورودی زندان کرمان به ضلع غربی منتقل کند.

او در مورد پل سیدی به شهردار اخطار داد و گفت باید برای این پل فکر اساسی شود و تا اخر این دوره از شورا تمام شود.

دیوان بیگی رییس کمیسیون فرهنگی از ایجاد پایگاه بسیج در پارک‌های مادر و پردیسان قائم خبر داد و وظیفه این پایگاه‌ها را کمک به امور فرهنگی  و برگزلری جنگ‌های شادی دانست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5955
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.