کرمانی ها در حسرت لیگ برتری شدن

سالهای سال است که هواداران فوتبال در کرمان حسرت بزرگی در دل دارند و آن هم لیگ برتری شدن تنها نماینده فوتبال شهرکرمان، صنعت مس است. تیمی که نامش با ثروت گره خورده و از همان ابتدای حضور در لیگ برتر جولانگاه افراد مختلف به عنوان مدیر بازیکن، سرقفلی بازیکن و یا انواع و اقسام عناوین بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، تیم مس هیچگاه فارغ از حضور این افراد بسته نشد و همیشه تحت نظارت و نگاه این افراد، بازیکنان مختلف به کرمان می آمدند و به راحتی هم میرفتند. بازیکنانی که صرفا به مس به عنوان یک صندوقچه مالی بزرگ نگاه کردند و هیچگاه با عرق و علاقه برایش بازی نکردند.

اگر کوچکترین مشکلی پیش می آمد بلافاصله مدیر بازیکن با خط دهی های لازم او را از مدار خوب بازی کردن خارج می کرد تا مثلا بتواند حرف خودش را به کرسی بنشاند و بندها یا متمم های جدیدی به قراردادها اضافه کند.

در این بین مدیران باشگاه و فوتبال کرمان هم لازم نمی دیدند  و به این قضایا ورود نمی کردند و حتی گاها با آنها همراه هم می شدند. دلالان بزرگ فوتبال هم به گمان خود پای در بهشت برین گذاشته اند.

این رویه طی ۸ سال اخیر هم به همان شکل و حتی در سطح وسیع تری ادامه داشت و هرگاه که مس می توانست اسب صعود را زین کند همین افراد با بی توجهی های ممکن در سطح مدیریت باشگاه به ناگاه همه چیز را به نفع خود و نه منافع فوتبال کرمان، تغییر می دادند.

عدم برخورد با این افراد و اجازه دادن به آنها برای جولان دادن در سطح باشگاه، نتیجه ای جز خون دل برای هواداران فوتبال نداشته و ندارد. متاسفانه تا مادامی که این افراد با هر رویه و هر روشی بتوانند و بخواهند فوتبال کرمان را در مشت خود داشته باشند، همچنان هواداران و مردم نجیب کرمان باید در حسرت لیگ برتری شدن بمانند.

باید یکبار برای همیشه مسوولان ورزش و فوتبال با برخورد با چنین افرادی تلاش کنند تا سرنوشت و آینده فوتبال در دستان مردم و هواداران عاشق صنعت باشد نه بیگانگانی که هیچ علاقه و دلسوزی ای برای باشگاه ندارند.

یادداشت از: علیرضا ابراهیمی کارشناس فوتبال

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74245
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.