با ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار


احداث راه‌های آسفالت روستایی در ریگان آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی طرح آسفالت راه‌های روستایی برای چند روستای شهرستان محروم ریگان با ۲۸۵ میلیار ریال اعتبار روز سه شنبه همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

مراسم کلنگ‌زنی طرح آسفالت راه‌های روستایی برای چند روستای شهرستان محروم ریگان با ۲۸۵ میلیار ریال اعتبار روز سه شنبه همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، در قالب این طرح های عمرانی در مجموع افزون بر ۱۵ کیلومتر راه آسفالت روستایی در شهرستان ریگان احداث خواهد شد.

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان باوجود آنکه در مسیر جاده ترانزیتی و راهبردی کرمان – ایرانشهر- چابهار قرار دارد اما از مناطق کم برخوردار به شمار می رود که از نظر زیرساخت جاده ای نیز دارای مشکلات بسیاری است.

بخشی از راه های ارتباطی این شهرستان در مناطق کویری و شن خیز و نیز بخش دیگر در مناطق کوهستانی و سخت گذر قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ریگان با تشریح این پروژه ها گفت: با اجرای این طرح ها راه ارتباطی دستکم ۶ روستای شهرستان بهبود می یابد.

محمدحسین جزینی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برخی از این روستاها دارای مسیرهای کوهستانی یا از مناطق شن خیز هستند که اجرای راه آسفالت برای آنها بسیار اهمیت دارد.

به گفته وی روستاهایی که از این طرح های عمرانی بهره مند می شوند احمدیه، سلطان آباد، سرزه، کهور خشک، ابراهیم آباد و  اسلام آباد هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ریگان اعتبار اجرای راه آسفالته روستایی در این مقطع زمانی را ۲۸۵میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: با اجرای این طرح ها بویژه در مناطقی مثل روستای کهورخشک که در منطقه ای شن خیز قرار دارد سبب سهولت بسیار در تردد اهالی می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84837
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.