افتتاح نمایشگاه اسوه در شهربابک

نمایشگاه اسوه با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهربابک در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) شهربابک افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمد ایزدی گفت: نمایشگاه اسوه در سطح کشور برگزار می‌شود و اکنون در مرحله شهرستانی در حال برگزاری است و ما هم همزمان با کل کشور، نمایشگاه اسوه را در شهربابک برگزار کرده ایم.

او می‌گوید: در این نمایشگاه، عملکرد بسیج مساجد و محلات به نمایش گذاشته شده است.

به گفته دبیر برگزاری نمایشگاه اسوه در نمایشگاه اسوه شهربابک ۴۶ غرفه، با حدود ۲۰ موضوع مختلف از جمله: اقتصاد مقاومتی، علمی و پژوهشی، تعلیم و تربیت، معنویت و اخلاق، سازندگی و خدمات رسانی به مردم، مسجد محوری و اندیشه ورزی دایر است.

او گفت: صاحبان این غرفه‌ها با ایده‌های خلاقانه در این نمایشگاه به رقابت می‌پردازند و پس از کسب امتیاز بالا به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام محمد ایزدی می‌گوید: برای برپایی این نمایشگاه از فروردین ماه برنامه ریزی کرده ایم، غرفه داران کلاس‌های توجیهی، همایش ها، آموزش‌ها و نمونه کار‌ها را دیده اند.

به گفته او به دلیل همزمانی این نمایشگاه با عید غدیر در این نمایشگاه، برنامه‌های شادی برای کودکان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری نمایشگاه اسوه گفت: این نمایشگاه تا ۲ روز بعد از عید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

به گفته او در سطح شهرستان شهربابک، ۶۰ پایگاه بسیج در مساجد مستقر هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.