محدودیت‌های کرونایی در شهربابک اعمال می شود

فرماندار شهربابک گفت: این شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و با اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا، محدودیت هایی در این شهرستان اعمال می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، قاسم شمسی روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا با اشاره به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری در مدارس شهربابک گفت: متاسفانه گزارش هایی حاکی از رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط برخی از معلمان و دانش‌آموزان در مدارس این شهرستان به ستاد کرونا ارسال شده که توسط بازرسی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه تمام کادر مدارس باید واکسن کرونا را دریافت کرده باشند اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهربابک مدارس این شهرستان به صورت غیرحضوری برگزار می شود و تا اصلاع ثانوی فقط مدارس روستاهای این شهرستان مجوز فعالیت حضوری در وضعیت قرمز را دارند.

وی تصریح کرد: در پی تخلفات صورت گرفته در برخی از آموزشگاه های خصوصی و همچنین تشکیل کلاس های تدریس در منازل با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان، ستاد کرونا شهرستان شهربابک موظف به برخورد جدی و قاطعانه با متخلفان است.

فرماندار شهربابک تاکید کرد: برگزاری هرگونه جلسه، جشن و کارگاه های آموزشی در فضاهای سربسته ممنوع است.

تعطیلی تالارها تا تغییر وضعیت شهرستان شهربابک از قرمز به نارنجی، ممنوعیت آموزش حضوری در مدارس و در تمام مقاطع به جز مدارس ابتدایی روستایی، ممنوعیت برگزاری نماز جمعه، نماز جماعات مساجد، آیین های مذهبی و … تا اطلاع ثانوی، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی سه بامداد، تعطیلی جمعه بازار در این هفته، تعطیلی باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی، تعطیلی تمامی کلاس های فرهنگی، آموزشی، زبان، موسیقی و غیره و شرط ورود به مدرسه در زمان بازگشایی مدارس، داشتن کارت واکسیناسیون دانش آموزان و والدین از جمله مصوبات جلسه ستاد کرونا در شهربابک بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79131
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.