فرماندار کرمان عنوان کرد:


آبیاری ۵۰ درصد فضای سبز با آب شرب در برخی مناطق شهرستان کرمان

فرماندار کرمان گفت: یکی از مشکلات ما استفاده از آب برای آبیاری فضای سبز شهری است که در برخی شهرها ۵۰ درصد فضای سبز از آب شرب استفاده می‌کند که باید حتماً جداسازی شود.

به گزارش کرمان نو، علی بابایی در گردهمایی ائمه جمعه، بخشداران و شهرداران شهرستان کرمان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای و همدلی موجود در بین مسئولان شهرستان اظهار کرد: همه مسائل و مشکلات اعم از عمرانی و اقتصادی با کمک ائمه جمعه پیگیری می‌شود و ائمه جمعه در برخی نقاط به‌نحوی پیگیری و همراهی می‌کنند که به‌عنوان محور در شهرهای خود ایفای نقش دارند.

وی درخصوص اجرای طرح پایش تصویری در شهرها گفت: اولویت اول شورای تامین بحث پایش تصویری در شهرها و روستاها است. از مجموع ۱۳ شهر شهرستان کرمان، طرح پایش تصویری در ۱۱ شهر تقریباً در حال اتمام است.

بابایی یکی از مشکلات جدی شهرستان کرمان را کمبود آب عنوان کرد و گفت: به رغم مشکلات، اقدامات خوبی در حال انجام است. حدود ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است تا مشکل آب شهرها و روستاهای شهرستان برطرف شود.

فرماندار کرمان افزود: در برخی روستاها تا ۳ حلقه چاه حفر شده ولی آب پایداری به دست نیامده‌است. یکی از مشکلات پیش روی ما استفاده از آب برای آبیاری فضای سبز شهری است که در برخی شهرها ۵۰ درصد فضای سبز از آب شرب استفاده می‌کند که باید حتماً جداسازی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69847
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.