در اعتراض به اعطای تجهیزات دولتی به یک مرکز غیرانتفاعی؛


آیا معاون آموزش‌وپرورش جیرفت استعفا داده است؟

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان جیرفت گفت: ما فقط تجهیزات را حمل کردیم و امکانات اعطایی به یک مرکز غیرانتفاعی به اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تعلق دارند.

“مجید امیر تیموری” در پاسخ به طرح سؤالی مبنی بر اینکه «از صبح امروز یکم مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس اخباری توسط افکار عمومی در فضاهای مجازی در انتقاد به استعفای معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش جیرفت در اعتراض به تجهیز یک مرکز آموزشی غیردولتی با امکانات دولتی دست‌به‌دست شده است» گفت: به‌عنوان رئیس آموزش‌وپرورش از این استعفا خبر ندارم و چنین چیزی وجود ندارد و آن را به‌شدت تکذیب می‌کنم.

وی اگرچه تلویحاً استعفای معاون پشتیبانی آموزش پرورش را تکذیب کرد، در ادامه افزود: معاون آموزش‌وپرورش امروز به خاطر مسائل شخصی در محل کارشان حاضر نشدند اما فردا دوم مهرماه در محل کار خود حضور پیدا خواهند کرد.

امیر تیموری با تأکید بر این مطلب که تجهیزات و امکانات موردبحث به آموزش‌وپرورش تعلق ندارند بیان کرد: فقط یک کامیون برای حمل وسایل از کرمان به جیرفت درخواست داشتند که با توجه به اینکه یک مرکز آموزشی بود، در اختیارشان قراردادیم.

وی خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزاتی که توسط کامیون آموزش‌وپرورش حمل شدند به اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تعلق داشته و هیچ ارتباطی به آموزش‌وپرورش ندارند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان جیرفت در پاسخ به این سؤال که «آیا تجهیز مراکز غیردولتی وابسته به افراد خاص و یا غیره توسط اداره نوسازی الزام قانونی دارد» اظهار کرد: این سؤال را مدیرکل نوسازی مدارس باید پاسخ بدهد و ما فقط امکانات را حمل کردیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35379
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.