مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمان خبر داد:


جمع آوری 4000 بسته نوشت افزار در کتابخانه‌های عمومی کرمان برای کودکان سیل زده

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان از جمع‌آوری 4000 بسته نوشت‌افزار با اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کتابخانه‌های عمومی کرمان خبر داد.

“احمد وفایی” با اشاره به اجرای طرح «مهربانی در مهر» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه‌های عمومی بیان کرد: به دنبال برگزاری موفق پویش «بهار مهربانی» که باهدف کاهش آلام مردم به‌ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و  غنی‌سازی اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده اجرا شد، طرح «مهربانی در مهر» به‌منظور تهیه نوشت‌افزار اسلامی – ایرانی و کتاب‌های کمک‌درسی برای کودکان و دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی برگزار شد و کتابخانه‌های عمومی کرمان در کنار دیگر کتابخانه‌های عمومی کشور برای گردآوری هدایای فرهنگی مشارکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان تصریح کرد: با اجرای این طرح، محلی در کتابخانه‌های عمومی در نظر گرفته شد و کتابداران با برگزاری برنامه‌های مختلف، نوشت‌افزار و کتاب کمک‌درسی برای کودکان جمع‌آوری کردند.
وی از جمع‌آوری 4000 بسته نوشت‌افزار در کتابخانه‌های عمومی کرمان برای کودکان سیل‌زده خبر داد و گفت: این بسته فرهنگی شامل کیف، جامدادی، دفتر، مداد و خودکار، دیگر نوشت‌افزار ضروری دانش آموزان است که برای توزیع در میان دانش آموزان به استان خوزستان ارسال می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35382
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.