از امروز ساعت ۱۲ تا ۱۴ خاموشی نداریم

امیر جهانشاهی د اظهار کرد: جهت رفاه بیشتر هم استانی ها از ساعت ۱۲ تا ۱۴ هر روز از امروز دوشنبه ۲۵ تیرماه تا پایان اجرای برنامه مدیریت بار اضطراری در هیچکدام از مراکز شهرهای شمال استان خاموشی برق اعمال نخواهد شد به جز در موارد ۱۰ درصد پیش بینی نشده تعمیرات فورس ماژور نیروگاهی که بدلیل اعلام ضربتی مدیریت شبکه برق ایران فرصت اطلاع رسانی آن میزان ۱۰ درصد را نداریم و ‌مجبور هستیم جهت بلک آوت نشدن نیروگاه ها و جلوگیری از خاموشی سراسری و جلوگیری از آسیب های جدی تر به خدمات مردم این میزان را ضمن عذرخواهی از مردمی که خارج از جداول قطع می شوند داشته باشیم.
آن طور که ایسنا نوشته وی افزود: ۹۰ درصد خاموشی ها مطابق جداول در پایگاه اینترنتی www.nked.co.ir به اطلاع عمومی مردم رسانیده می شود و هم استانی های عزیز می توانند جداول خاموشی ها را روزانه رصد و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.
جهانشاهی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی اعمال خاموشی ادامه دارد؟ تصریح کرد: اعلام شده تا ۱۵ مرداد دما بالای ۴۰ درجه است و مجبور به اعمال خاموشی هستیم.
وی بیان کرد: تولید برق در استان کرمان بیش از مصرف استان است اما به دلیل اینکه به شبکه سراسری متصل است، مجبور هستیم خاموشی بدهیم و استان های دیگر را تامین کنیم.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: به جز استان خوزستان که دمای بالای ۵۰ درجه دارد، در تمام کشور خاموشی اعمال می شود و خاموشی ها در شمال استان کرمان دو ساعته است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.