در ستاد اربعین استان کرمان اعلام شد


از برگزاری همایش اربعین و رسانه تا بلاتکلیفی اختصاص پرواز به کرمان در اربعین

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: هنوز از استان ها برای اختصاص پرواز به عراق در ایام اربعین برنامه ریزی نشده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، علی قاسم زاده امروز ۹ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان کرمان اظهار کرد: هنوز از استان ها برای پرواز به عراق در ایام اربعین برنامه ریزی نشده و ما در کرمان از دو ماه و نیم قبل درخواست ۲۷ پرواز داشتیم.

وی با اشاره به اینکه سه پرواز از قبل از کرمان به عراق به صورت روتین داریم و بحثشان جداست، افزود: در حال حاضر نرخ مصوب پرواز از تهران به عراق ۶ میلیون تومان و از سایر استان ها ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که صرفا پنج روز قبل و پنج روز بعد از اربعین انجام می شود.

قاسم زاده با اشاره به اینکه به احتمال زیاد پرواز ویژه اربعین به استان اختصاص داده می شود، عنوان کرد: بلیت های اربعین روی سایت شرکت های هواپیمایی وجود دارد و قرار نیست از طریق آژانس ها بلیت فروخته شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی سازندگی مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان کرمان نیز در این جلسه گفت: یکی از مهم ترین اهداف امسال کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، برنامه های خاص است که همایش بین المللی “اربعین و سربازان مقاومت” را سال آینده برگزار می کند و پیش همایش آن ۱۸ شهریورماه امسال در کربلا برگزار خواهد شد و ۱۶ نفر از اساتید دانشگاه های استان کرمان در این همایش حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین همایش “رستاخیز اربعین” را با محوریت اربعین و اصحاب رسانه را بعداز ظهر امروز با حضور سه نفر از اساتید متخصص این حوزه برگزار می کنیم.

همچنین دکترسیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان نیز در این جلسه گفت: ۱۴ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه خودروی سیار از کرمان به مرز اعزام شده و همه همکاران ما آماده باش هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96212
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.