معاون استاندار کرمان تاکید کرد


وضعیت و قیمت بلیت‌های قطار و هواپیمای اربعین به طور شفاف به مردم اعلام شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه باید بحث حمل و نقل ریلی و پرواز به طور شفاف به مردم و با قیمت مشخص اعلام شود، تصریح کرد: باید تکلیف پروازها به عراق تا چهارشنبه هفته آینده مشخص و اعلام شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رحمان جلالی امروز ۹ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان کرمان اظهار کرد: کار اربعین کار دلی است و با تمام فتنه هایی که اتفاق افتاد این راهپیمائی جهانی برگزار نشود، مسئله جمع و مجددا مرزها باز شد و آرامش به عراق برگشت.

وی افزود: از امروز قرارگاه رصد پایانه ها را در حوزه حمل و نقل زائران اربعین تشکیل می دهیم و روزانه رصد خواهیم کرد تا زمان بازگشت زائران کار به طور جدی پیگیری و انجام شود.

جلالی با اشاره به اینکه فرصت اربعین را نباید با نارضایتی ها تبدیل به تهدید بکنیم، گفت: موکب ماهان از روز جمعه ۱۱ شهریورماه جاری آماده پذیرائی از زائران است.

معاون استاندار کرمان تاکید کرد: باید به بعد فرهنگی و نرم افزاری اربعین نیز توجه کرد و از ظرفیت بکر اربعین برای انتقال پیام انقلاب اسلامی استفاده کنیم و باید در این زمینه کار با فکر برای زائرانی که از استان کرمان عبور می کنند نیز انجام شود.

وی اظهار کرد: اعضای ستاد اربعین آماده باش هستند و همه اعضا باید خودشان حضور داشته و حضور فرمانداران در ستاد الزامی است.

جلالی با بیان اینکه باید بحث حمل و نقل ریلی و پرواز به طور شفاف به مردم و با قیمت مشخص اعلام شود، تصریح کرد: باید تکلیف پروازها به عراق تا چهارشنبه هفته آینده مشخص و اعلام شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: با حجم زیاد درخواست ها برای دریافت گذرنامه مواجه هستیم اما کار دارد انجام می شود و پیامک برای افراد ارسال می شود.

وی با اشاره با ساعت کار مراکز مربوطه افزود: پلیس گذرنامه از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ فعال است و دفاتر پلیس +۱۰ علاوه بر شیفت صبح، باید ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز حضور داشته باشند.

همچنین ارجونی مدیرکل راه آهن استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: پیش فروش بلیت قطار به صورت کشوری آغاز شده و افزایش قیمت نداشتیم و در حال حاضر به صورت روزانه آژانس ها بلیت می فروشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96215
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.