استاندار: رنگ آبی یعنی وضعیت عادی نداریم| شهرداری گرمخانه را فراهم کند

استاندار کرمان بابیان این‌که رنگ آبی یعنی هیچ وضعیت عادی نداریم گفت: به‌هیچ‌وجه در سطح استان نباید مردم و دستگاه‌های اجرایی عادی انگاری کنند.

زینی‌وند در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان ادامه داد: وضعیت اصلا عادی نیست. همانطور که وزیر بهداشت به صراحت هشدار داد، نگران موج جدید بیماری هستیم. ضمن اینکه قدرت سرایت ویروس جدید(اروپایی) خیلی بالاست.

استاندار کرمان تاکید کرد: دورکاری بهانه ای برای شل شدن وضعیت اداری و سلیقه ای عمل کردن نیست.

در روزهایی که شهر کرمان گرمخانه ندارد وضعیت متکدیان و معتادان متجاهر موضوع دیگری بود که استاندار به آن اشاره کرد.

احداث گرمخانه در پیچ‌وخم بی‌توجهی‌

او با بیان این که بحث متکدیان و معتادان متجاهر در شان استان نیست گفت: دستگاه های مسئول باید سریعا در این زمینه تدبیر کنند. به صورت جدی این افراد شناسائی و ساماندهی شوند.

استاندار تاکید کرد: اگر بهزیستی مرکز تعریف شده‌ای ندارد، شهرداری گرمخانه ای فراهم و به صورت موقت آنها را نگهداری کند.

زینی‌وند گفت: در زیرساخت‌های ارتباطات چیزی حدود ۸۰۰ روستا در استان در حد نرمال نیست. در حوزه شاد حدود ۱۰۰ هزار نفر امکانات مناسب ندارند.همه دستگاه های مرتبط مسائل این حوزه را جمع بندی کنند تا این وضعیت اصلاح شود.

استاندار کرمان با بیان این که مطرح شده در برخی از شهرستان ها به دلیل مجاورت با استان های دیگر مراودات مردم بیشتر بوده و تعدادی از افراد برای دریافت مجوز از شهرستان های مختلف به مرکز استان مراجعه داشته اند گفت: و در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد، کوتاهی صورت گرفته و باید به سرعت در این زمینه تدبیر شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61957
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.