غضنفر آبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت:‌


باید دست کسانی که اساتید قانونشکن را اخراج کردند، بوسید

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاه‌ها با اساتیدی که در اغتشاشات از آن حمایت می‌کردند، گفت: باید دست کسانی که اساتید قانونشکن را اخراج کردند، بوسید.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی غضنفر آبادی نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاه‌ها با اساتیدی که حامی اغتشاشات و اغتشاشگران بودند، گفت: فردی که به‌عنوان استاد در جایی مشغول می‌شود؛ تعهداتی از لحاظ قانونی دارد و باید به آن‌ها عمل کند. کسی که پایبندی به آنچه که تعهد کرده است، نداشته باشد، صلاحیت خود را از دست می‌دهد.

 وی با بیان اینکه باید به تعهدات قانونی و اخلاقی پایبند بود، گفت: در هر کجا، هر زمینه و هر شغلی که فعالیت داریم، باید به قوانین متعهد باشیم به‌خصوص محیط دانشگاه و جایگاه استادی بسیار اهمیت دارد. مربی الگوی برتر و سرمشق جوان است. او وظیفه تربیت نسل جوان را بر عهده دارد.

 رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به الگو بودن اساتید برای نسل جوان تصریح کرد: استادی که در هر زمینه‌ای در مسائل علمی در دانشگاه تدریس می‌کند وقتی به وظایف و تکالیف قانونی که موظف به رعایت است، رعایت نمی‌کند این درک را باید داشته باشد دیگر صلاحیت جایگاه استادی را ندارد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین غضنفر آبادی یادآور شد: کسانی که تابه‌حال با این‌گونه افراد مماشات کردند به هر دلیلی به نظر من به نسل جوان، انقلاب، خون شهدا و جامعه خیانت کرده‌اند، باید به‌فوریت با آن‌ها برخورد شود.

 او اظهار کرد: افرادی که سر سفره انقلاب هستند و از نمک این ملت و انقلاب می‌خورند و نمکدان می‌شکنند باید با آن‌ها برخورد قاطع شود. آنهایی که برخورد نکردند خیانت کردند و کسانی که این متخلفین را از مسئولیت که داشته‌اند برکنار کردند باید دست آن‌ها را بوسید و دست‌مریزاد گفت شما به وظایف قانونی خود عمل کردید.

 رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از لحاظ قانونی، فردی که موارد قانونی را در محل کارش فرقی نمی‌کند چه کسی باشد رعایت نکند، فاقد صلاحیت است و او را باید از مسئولیتش بر کنار کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108257
6 نظرات
  1. نیما می گوید

    زر نزن بابا
    تاییدم نمیشه به جهنم
    اینا رو کی اخراج میکنن راحت شیم

  2. اشرف زاده می گوید

    بابا دمت گرم واقعا تو نازی همچین نطقی می کنی واقعا باید دست تو رو بوسید

  3. سید محمود می گوید

    مردم بم در انتخابات امسال به شما اعلام می کنند که چقدر به حرف تو اعتقاد دارند

  4. ایرانی می گوید

    چند نفر از آشنایان دوهفته پیش رفتن مشهد. بندگان خدا گرفتارن. با دوتا بچه یک زن دیگه پول نان ندارن توی خیابون ها دربدر هستند بلیط نیست. نه بلیط اتوبوس. نه بلیط هواپیما. نه بلیط قطار. لطفاً این مشکل کوچک را حل کنید.

  5. علی شجاعی می گوید

    قبل از بوسیدن دست آقایان مد نظر غضنفر آبادی باید از خداوند درخواست کرد کمی عقل هم به امثال غصنفر ابادی عنایت فرمایند تا فتیله احساساتشان پایین بیاید و قشر فرهیخته و دانشمند را حامی اغتشاشگران اعلام ننمایند بدیهی است وقتی به .اعتراضات بحق مردم پاسخی داده نشود فرصت طلبان هم از اب گل آلود ماهی مقصود خود را می گیرند .مردم ایران ۸۰ میلیون اند نه چند نفر تندرو مترصد فرصت ؟!

  6. شهاب می گوید

    مردک بیسواد عقده ای، خیلی حقیرین که یه استاد دانشگاه رو بی عزت میکنین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.