تکمیل راه دهستان مارز قلعه‌گنج معطل تامین اعتبار

رئیس اداره راههای روستایی اداره راه و شهرسازی جنوب استان می‌گوید: تکمیل آسفالت راه خاکی دهستان مارز در شهرستان قلعه گنج به 15میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تنها 450 میلیون تومان اعتبار به این مسیر تخصیص یافته است.

آن طور که مشخص است در اثر سیل دی ماه امسال در جنوب استان کرمان راه خاکی دهستان مارز در شهرستان قلعه گنج تخریب شده است.

به گزارش ایرنا محمدجواد فدائی استاندار کرمان روز دوشنبه 30 دی 98 در جمع اهالی روستای راین‌قلعه دهستان مارز گفته بود: احداث جاده مارز در حال اجراست و سعی می‌کنیم هرچه زودتر راه آسفالت این منطقه را به بهره‌برداری برسانیم.

روز گذشته فیلمی در اینستاگرام منتشر شده که نشان می داد پس از بازگشت استاندار اقدامی در این مسیر صورت نگرفته است.

این موضوع را از اداره راه و شهرسازی جنوب کرمان پیگیری کردیم.

رئیس اداره راههای روستایی با بیان این که این جاده در حال ساخت است می گوید: طول این جاده تا پایان آخرین روستا 40 کیلومتر است که در سنوات گذشته 15 کیلومتر آن ساخته شده.

«وحید افشاری پور» افزود: در 8 کیلومتر ادامه زیر سازی انجام و قرار داد آسفات آماده شده و در نوبت دریافت قیر است.

وی ادامه داد:

بازگشایی قسمتی از این مسیر که آسیب دیده بود از طریق دستگاه های پیمانکار انجام شده، همچنین در 6 کیلومتر ادامه مسیر تا راین قلعه از کیلومتر 23 تا 29 پیمانکار در حال بازگشایی و تکمیل زیرسازی است.

وحید افشاری گفت: برای ادامه مسیر از راین‌قلعه تا آخرین روستا که 11 کیلومتر است که قراردادی  صادر نشده.

وی تصریح کرد:

برای  تکمیل آسفالت باقی مانده مسیر به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اعتبار تخصیص یافته به این پروژه امسال در کل 450 میلیون تومان بوده.

وی ادامه داد: همچنین پیمانکار نزدیک به 900 میلیون تومان مطالبات دارد، که در صورت تخصیص اعتبار ظرف 2 سال این جاده تکمیل می شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42119
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.