حمایت کمیته قضایی از سرمایه‌گذاران در جنوب استان

به گزارش روابط عمومی دادگستری یدالله موحد اعلام کرده دستگاه قضائی با تمام امکانات و ظرفیت از سرمایه گذاری ومالکیت های مشروع حمایت خواهد کرد و با مفاسد اقتصادی مانع تحقق اقتصاد مقاومتی  برخورد می کند.

وی تصریح کرد که این کمیته به حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در جنوب استان کمک خواهد کرد و به تولیدکنندگان نیز این قوت قلب را می دهد که با خیالی آسوده به دنبال تولید و گرداندن چرخه اقتصادی باشند.

او اطمینان داد که به طور قطع دستگاه قضا حامی فعالان اقتصادی خواهد بود و به صورت قانونمند بستر لازم را برای امنیت بیشتر سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان ازصلح وسازش 48 درصدی پرونده های شوراهای حل اختلاف جیرفت نیزخبر داد و گفت: « درسال گذشته 11هزار پرونده وارد شوراهای حل اختلاف این شهرستان شد که 48 درصد پرونده ها منتهی به صلح وسازش شده است.»

وی در ادامه با اعلام اینکه بحث تراکم ورودی پرونده‌ها به سیستم قضائی یک بحث جدی درسطح ملی است، افزود که  دستگاه قضائی در برنامه چهارم توسعه قضایی کشور برنامه هایی را برای کاهش ورودی دنبال می کند.

بگفته موحد قوه قضائیه لایحه ای در دست تدوین برای شکل گیری نهاد داوری دارد که درسطح کشوراین نهاد تشکیل شود تا بتواند از ظرفیت مردم استفاده شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12735
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.