خطیب جمعه کرمان: برنامه‌های اقتصادی کشور متناسب با شرایط جنگ اقتصادی و تحریم نیست‌

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه امروز دیگر نباید از دشمن ترسید و اگر ضربه‌ای بخوریم از خودی خورده‌ایم گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم دشمنان، برنامه‌های اقتصادی کشور به هم ریخته شده است و باید به گونه‌ای دیگر عمل کرد.

آیت‌الله شیخ‌بهایی ادامه داد: باید مواظب فضای مجازی باشیم و فریب جنگ نرم دشمن را نخوریم و بدانیم که با توکل به خدا بر سختی‌ها چیره خواهیم شد.
وی با بیان اینکه در روز جزا تمام افراد با تمام دسته‌بندی‌هایی که وجود دارد به دو دسته تقسیم می‌شوند گفتمتقین و مجرمین آن دو دسته هستند و باید بکوشیم برای آن روز زاد و توشه جمع‌آوری کنیم.

امام جمعه جیرفت هم در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت اشاره کرد و گفت: توجه به اقتصاد و فرهنگ از خواسته های اصلی معظم له از اعضای هیات دولت است.

حجت الاسلام رضا سعادت فر تصریح کرد: واردات بی رویه کالا موجب وارد آمدن ضربه به بنیه اقتصادی تولیدکنندگان داخلی می شود لذا باید به این بخش توجه ویژه کرد زیرا اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین امام جمعه سیرجان هم در خطبه های نماز جمعه گفت: هفته دولت یادآور خدمات دولت ها و مسئولان نظام است و مردم نیز در کنار دولت هستند تا با اتحاد و همبستگی به پیشرفت و اقتدار بیشتر برسیم و ما ضمن حمایت از دولتمردان نقد منصفانه را کمک به دولت و پیشرفت کار مسئولان می دانیم.

حجت الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهوری و هیئت دولت افزود: رهبری نظام در این دیدار دوران مسئولیت را لطف خداوند دانستند و قدردانی از این لطف را ضروی عنوان کردند و خواستار اقتصاد دانش بنیان، اولویت بندی امور و توجه به اقتصاد و فرهنگ و اقدام در تولید داخل و رونق تولید و جلوگیری از ول انگاری فرهنگی شدند که همه باید برای موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی رهنمودهای معظم له را عملی کنیم و با اتحاد و همبستگی به اقتدار و عزت ملت و کشورمان استمرار بخشیم.

خطیب جمعه موقت رفسنجان نیز گفت: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست؛ اگر می خواهیم عزت و سربلندی شیعه در دنیا بماند راه آن اطاعت از جانشین و ولی فقیه است که همان نقش امام را می تواند ایفا نماید.

حجت الاسلام سید محمود حسینی خاطر نشان کرد: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست؛ اگر می خواهیم عزت و سربلندی شیعه در دنیا بماند راه آن اطاعت از جانشین و ولی فقیه است که همان نقش امام را می تواند ایفا نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32633
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.