ساماندهی پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضروری است

رییس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت ساماندهی پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: اقدامات حوزه مبارزه با مواد مخدر باید با همکاری اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و براساس یک برنامه هدفمند اجرایی گردد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: در ارتباط با خودروهای توقیفی و پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حساسیت های زیادی وجود دارد زیرا این اموال یا متعلق به مردم هستند و یا باید به نفع دولت توقیف شوند و در صورت خسارت دیدن آنها به حق الناس و ببیت المال خسارت وارد می شود.
وی تصریح کرد: حاکمیت باید از اموال موجود از جمله خودروهای توقیف شده در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مراقبت کرده و اجازه ندهد که به این اموال خسارت وارد شود.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، تسریع در رسیدگی به پرونده های مربوط به مواد مخدر و تعیین تکلیف اموال موجود با رای قضایی را از اولویت های مورد نظر به منظور تعیین تکلیف خودروهای توقیف شده در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: مبارزه قاطع و بازدارنده با مواد مخدر زمانی حاصل می شود که اقدامات این حوزه با هماهنگی تمامی دستگاه های مسئول اجرایی شود.
وی بر فاز بندی عملیات اجرایی تکمیل اردوگاه ماده 42 کبوترخان نیز تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و خطرناک نیز باید برنامه های عملیاتی تدوین و اجرایی شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمان نیز با اشاره به اینکه معضل مواد مخدر از مشکلات اصلی استان کرمان به شمار می رود، تاکید کرد: استان کرمان در حوزه کشفیات مواد مخدر از استان های پیشرو به شمار می رود و این امر به گستردگی کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می افزاید.
محمدرضا انارکی محمدی به توقیف 106 و تعیین تکلیف 76 خودرو در سال جاری اشاره و بیان کرد: در راستای شناسایی اموال قاچاقچیان عمده مواد مخدر نیز کارهای خوبی در استان کرمان آغاز شده و در دست انجام است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89256
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.