سرمایه‌گذاری یکصد میلیارد تومانی برای توسعه ارتباطی روستاهای بم شبکه ملی

کرمان‌نو-مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور بیان کرد:برای توسعه ارتباط روستاها به شبکه ملی سرمایه گذاری انجام شده در یکسال اینده برای روستاهای شهرستان بم حدود یکصد میلیارد تومان است تا تمام روستاهای این منطقه دارای اینترنت پرسرعت شود.

ایرج روحی در جریان سفر به بم و بازدید از روستاهای فاقد اینترنت این شهرستان بازدید گفت:پوشش ارتباطی روستاهای استان کرمان از سطح متوسط کشوری بیش از ۱۰ درصد فاصله دارد که لازم است اقدامات ویژه‌ای در این خصوص صورت بگیرد.

او خاطرنشان کرد: ۵۰ روستای شهرستان بم فاقد ارتباط بوده و به شبکه ملی متصل نیستند که تلاش داریم نیمی از این روستاها قبل از سال‌جاری به شبکه ملی متصل شوند .

او افزود:روستاهای استان کرمان و به‌خصوص شهرستان بم پرجمعیت هستند که باید اقدامات جدی در این روستاها در نظر گرفته شود.

مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور ادامه‌داد: توسعه ارتباطات روستایی و اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات از آن دست اهدافی است که وزارت ارتباطات آن را با جدیت دنبال می‌کند.

انتصاب مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح USO 780x470 1

روحی تاکید کرد:بیش از ۶۰۰ روستای استان کرمان فاقد اینترنت و بدون اتصال به شبکه ملی اطلاعات است که امیدواریم بخش زیادی از آن‌ها در سال جاری و بخش دیگری نیز در نیمه اول سال آینده به شبکه ملی متصل شوند.

او توضیح داد: مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار هزینه نصب دکل برای ایجاد هر سایت جدید یعنی سایتی که فرآوری نسل جدید ۲G ندارد در نظر گرفته شده است.

به گفته او مکان.هایی که فرآوری نسل ۲G را دارند نیز مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار برای آن‌ها اختصاص داده شده است.

او می‌گوید این اعتبار به جز هزینه‌ای است که برای موضوع زیرساخت ارتباطی ،جاده و برق در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95531
1 نظر
  1. شاهین تهرانی نشاط می گوید

    هفت میلیون عدد بیتکویین سرقت بردید ازحساب من و140تیلیون دلاراثارهنری دزدیدید وبا علم من وهویت من سرمایه گذاری نمی دونید چی هست وپولشم نداری چرند میگید جاسوس وخرابکارهستید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.