مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: نیروهای مسلح این افتخار را دارند که تفسیر آیه «اشداءعلی الکفار» هستند و ما در حفاظت از جمهوری اسلامی و حدود و ثغور کشور با احدی شوخی نداریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریورماه به‌مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در کرمان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش، صبح امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در کرمان اظهار کرد: اتخاذ راهبردهای هوشمندانه توسط نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس افتخار ابدی را نثار نظام کرد که علی‌رغم حمایت گسترده کشورهای مختلف از رژیم بعث، اما یک وجب از خاک کشورمان به اشغال درنیامد و این سند پر افتخار دفاع مقدس است.

امیر غلامعلیان افزود: اگر دشمن در سال ۵۹ دچار خطای محاسباتی شد و با پشتیبانی بلوک شرق تهاجمی علیه نظام اسلامی انجام داد نصیحت می‌کنیم دیگر این خطای راهبردی را مرتکب نشوند.

غلامعلیان تصریح کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح ایران به هیچ عنوان با آمادگی دوران انقلاب و دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: این آمادگی نیروها به قدری است که بی‌ادعا در کسری از زمان هر کجا تهدیدی مترتب باشد ما در منطقه تهدید وارد و آن را سرکوب کرده و سالم به آشیانه‌های خود برخواهیم گشت و این افتخار نظام است که بازوان قدرتمند ولایت در خدمت نظام و در کنار مردم هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح این افتخار را دارند که تفسیر آیه اشداءعلی الکفار هستند و ما در حفاظت از جمهوری اسلامی و حدود و ثغور کشور با احدی شوخی نداریم و در کنار مردم هستیم و افتخار نوکری مردم را داریم.

در پایان این مراسم، رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح در استان کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97005
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.